Aanpassen Joomla! template (betaald)

Voor mijn nieuwe site heb ik iemand nodig die een Joomla! template kan aanpassen. En, het hoeft niet voor niks. Ik ben best bereid ervoor te betalen. Ik heb een domein, goede hosting en Joomla! werkt er goed op, maar een template aanpassen lukt mij niet. De website is niet commercieel en heeft als doel een Mac/DTP probleem-oplosser te worden. Het idee is hier bij macosx.nl geboren in 'Beeld' maar ik blijf hangen bij de template. (Ik ben dan ook een 'Beeld' iemand). Het ontwerp is beslist niet moeilijk. Veel van de Joomla! onderdelen gebruik ik (nog) niet.

Wie beheerst hier de techniek en wil wat bijverdienen terwijl hij/zij ook nog eens de mac-community helpt (slijm slijm)? (De site is niet-commercieel bytheway).

Moest ik geen examens hebben, direct.

Tja tot hoe lang duren de examens? Ik heb geen bezwaar tegen knaagderen... :lol:

Eind Januari. 27 Januari om precies te zijn.

Goed. Laten we even afwachten hoe (en of) iemand nog reageerd. Kunnen we dan nog even kijken, okee.

:D en ik maar wachten op een PBtje.... :lol: :lol: Nou heb nu wel ff meer tijd maar dat kan straks weer veranderen...Keep me Posted!! (ook kwa inhoud hé?).

We hebben net gemailed maar bij deze voor de rest: Onderwerpen oa: IDCS pdf plaatsen in xpress wat kan mis gaan?, IDCS: 2 x transparantie paletjes, Illu CS: verloop naar 'vulling geen' , afvlakking, transparantie en steunkleuren, waarom Distiller ipv Export, 2Byte fonts, colorsync, isocoated, RGB workflow, uitbreidingsscripts voor ID, Lab workflow, Pantone troubles, advertentie-formaten en aanleverne in de dagbladen, Maten: Alle A maten en huisstijl envelopversies, 'de laatste post over witte lijnen in de pdf', 'het zetten van tekst', IDCs2 naar IDCS problemen, '.ai ipv 'eps', TIFF ipv Photoshop EPS, PDf's openen in illu CS, niet doen, Normlicht, certifiedpdf.net, Ins. PDF Queue's, 'De foute Pantone waaier' , 'PDF/X naar TIFF', 'de problemen van IDCS2 PDFjes', 'Font embedding', 'Rich black', en nog wat meer...

Maak je zelf het ontwerp? Dan is het natuurlijk een koud kunstje om er een template van te maken. Stuur mij een e-mail of PB en we praten verder...

Jazeker. Dat ontwerp is al klaar. Erg eenvoudige opbouw. De meeste Joomla functies gebruik ik (nog) niet. Ik heb je ge PB'ed.