Aanpassen van sluimerstand?!

Gegroet!

Ben op zoek naar een programma of een hack om de sluimerstand aan te passen. Liefst iets waardoor de computer alleen nog maar uit sluimer komt als ik op de muis click… en niet op het toetsenbord. Mijn werkplek is nogal chaotisch en erg vol - just the way I like it! - en daardoor raak ik vaak ongewenst het toetsenbord aan. Neem ik de telefoon op… bingo… per ongeluk langs de spacebar geschaafd en dus computer aan. Aansteker die valt, idem. Enz… Tot nu toe niks gevonden, maar misschien heb ik niet goed gekeken. Iemand een idee of zoiets bestaat?

Zakske

Mm... lijkt mij ook wel handig, dus als iemand t antwoord weet?

Niet echt veel reacties tot nu toe... zal dus wel niet bestaan. Vervelend, lijkt mij namelijk echt super.

Je kunt eens proberen je keyboard aan een hub te hangen. Volgens mij werken de wake-up calls van toetsenbord en muis alleen wanneer die direct aan je mac hangen.

Neem een Apple Bluetooth toetsenbord en een willekeurige Bluetooth dongle. Maar NIET de D-Link DBT-120 Bluetooth dongle. Je zult dan de Mac niet uit de sluimerstand kunnen krijgen via het toetsenbord.

Dank voor de info, maar een eenvoudig hackje of zoiets bestaat dus niet. Damn! Ome Steve maar eens mailen dat ik dit in 10.5 wil. :P