Aanschaf iPod Mini of Ipod Shuffle

Heej Mensen,

Ik ben van plan een iPod mini of shuffle te kopen. Nu zit ik nog met een vraag is de aansluiting voor de hoofdtelefoon gewoon een 3,5 jackplug?

Want ik wil hem gaan gebruiken in de auto met zo’n cassettebandje. Die heb ik reeds al gekocht van een ander merk gaat die dan ook werken?

Jep. gewoon 3.5 mm, aangezien je er ook de standaard iPod-dopjes bij krijgt... maarre... zou je gezien de recente prijsdaling niet voor een mini gaan dan?

Ik zou zeker voor de mini gaan gezien de prijsverlaging. Ben zelf erg tevreden over de Shuffle maar zou, als ik het geweten had, even gewacht hebben en de mini hebben gekocht. Verschil in prijs is gering en het verschil in opslagcapaciteit is groot. Verder denk ik dat de robuustheid van de mini beter is dan van de shuffle. Maar dat laatste zal nog moeten blijken uit de praktijk.

Hier in Leeuwarden zit nu sinds een tijdje ook een Apple dealer en die hebben bijna alles altijd op voorraad. Maar ik twijvel nog omdat ik al bijna 10gb aan mp3's heb. Maar ik hoef niet perse altijd alle nummers mee! 200 euro is een mooie prijs voor een mini. :D

Op je eerste vraag: Ja. Wat die 2e betreft: Kan je dat niet nalezen op hun handleiding, desnoods hun website of google?

Ik zou nu helemaal voor de mini gaan, dan heb je nog een schermpje.
8)

En kan je in de Mini ook via dat GoPOD je volume boosten?

[quote:7cc0356c22="mrbullet"]En kan je in de Mini ook via dat GoPOD je volume boosten?[/quote:7cc0356c22] Je zoekt hier bevestiging omdat je niet geloofd wat er op hun site staat?

Ik mag het graag horen van mensen die dit al gedaan hebben :D

En ik heb het nog niet helemaal tot in de puntjes gelezen 8)

Wat een blunder een mini uitbrengen voor 200 euro en dat je voor een shuffle 150 moet betalen. Mijn rekening is gauw gemaakt.

De Groetjes

Tja die shuffle kan idd wel wat goedkoper...

Maar als ik jullie goed begrijp adviseren jullie de mini?

Ja, maar als je de mini koopt mis je wel alles wat de shuffle zo bijzonder maakt. Je weet nooit wat je te horen krijgt, orde en regelmaat zijn weg, niets is meer voorspelbaar, je gaat op avontuur met de ipod shuffle. :roll:

Ik snap het ook niet helemaal meer, ik zou voor 50 of 100 euro meer voor de mini gaan.

150 euro blijft goedkoop voor een 1 GB speler. Zeker als je kijkt naar het formaat. 200 euro is inderdaad nog goedkoper voor een speler als de mini, maar als die mini eerder was gekomen, had dat mijn keuze (ik heb nu een 1 GB shuffle) zeker niet beïnvloed. Het is maar waar je behoefte aan hebt.

[quote:fc2c37ae44="Wallinator"]150 euro blijft goedkoop voor een 1 GB speler. Zeker als je kijkt naar het formaat. 200 euro is inderdaad nog goedkoper voor een speler als de mini, maar als die mini eerder was gekomen, had dat mijn keuze (ik heb nu een 1 GB shuffle) zeker niet beïnvloed. Het is maar waar je behoefte aan hebt.[/quote:fc2c37ae44] ik had waarschijnlijk wel een mini gekocht :|

ik heb een shuffle... 100 nummers is genoeg om mee te nemen...

voordelen: compact / goedkoop / eenvoudig

nadelen: tja… hangt ervan af… ik vind 100 nummers genoeg om mee te nemen… iemand anders wil mss 100- of 1500 nummers

Thnks voor alle reacties! Ik zit nu wel te twijvelen! :?

Maar ik denk dat het de Mini word of zijn er nog mensen die dit absoluut afraden? :wink:

De mini (display !) natuurlijk, ipv die plastic weggooi-aansteker..... :wink:

was van plan om 'n shuffle te kopen als ze wat leverbaar werden, maar nu ga ik toch wel voor de mini (nog eventjes verder 'sparen' :P), dan kan ik al mijn muziek meenemen en heb ik ook een schermpje :) en ook wel lekker dat de batterij zo lang meegaat :)

Ik heb de shuffle in bestelling staan. Gisteren toch nog even de mini in m'n handen gehad bij de Mediamarkt.

Tja… hij is mooi… maar met die ogen van mij kan ik dat verdomde kleine schermpje echt niet lezen. Dan loop ik alsmaar met m’n leesbril op en af… 8)

Ik weet niet of jij het nodig vindt, maar de Shuffle is natuurlijk ook als memory stick te gebruiken. Dat zou voor mij een van de redenen zijn om de Shuffle te kiezen in plaats van de Mini. Maar mezelf kennende, zal ik uiteindelijk allebei in mijn bezit hebben :D

de mini kan je ook als externe harde schijf gebruiken...