aanschaf kleurenlaserprinter

hallo!

Ik ben me op dit moment aan het orienteren op kleurenlaserprinters.

Ik werk voor mezelf als freelance vormgever en zoek naar een betrouwbaar apparaat die prefect te gebruiken is in combinatie met mijn G5 single processor computer. De snelheid is niet zo heel belangrijk. De kwaliteit en gebruiksgemak zijn voor mij veel belangrijker.

Ik heb al wat test op het internet bekeken, maar weet niet waar ik moet beginnen met vergelijken.
Ik denk aan HP, Konica, Epson et etc…

het leek me erg handig om de mac kenners hier eens om raad of tips te vragen!

alvast super bedankt!

gr, erris ehgz

Ik heb een HP 2550 gehad, die zou Mac compatible zijn volgens de verkoper. Klopte in zoverre dat ie printe. Maar daar was alles mee gezegd, je kon niets instellen zoals papier soort en gewicht.

Die printer is dus terug naar HP en ben doorgegeaan naar de volgende.

En dat is een Lexmark 510 en die is werkelijk perfect, alles is in te stellen via het menu op de printer zelf, prima dus.

Ook ik ben sinds januari 2005 een zeer tevreden gebruiker van de Lexmark 510c. Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Bovendien werkt deze ook nog eens probleemloos in Bonjour omgeving zeker in tegenstellig tot mijn oude HP Deskjet 930c.

[quote:823eafc814="buxx"]Ik heb een HP 2550 gehad, die zou Mac compatible zijn volgens de verkoper. Klopte in zoverre dat ie printe. Maar daar was alles mee gezegd, je kon niets instellen zoals papier soort en gewicht.

Die printer is dus terug naar HP en ben doorgegeaan naar de volgende.

En dat is een Lexmark 510 en die is werkelijk perfect, alles is in te stellen via het menu op de printer zelf, prima dus.[/quote:823eafc814]

dat ding kost dan ook wat, phoehee :?

ok thanks allemaal... was dat een van die nieuwe 2550 series met die blauwe kappen?

ik hoop dat meer mensen er echt wat van af weten…

thanks all…