Aansluiten Airport kaart Mac Pro 4,1

Ik denk dat het een trial-and-error wordt:

1 op ch0 en 3 proberen op ch1 en ch2

Het is me een raadsel waarom jullie spijkers op laag water zoeken, de uitleg in de link is duidelijk…daarom hebben ze er zelfs RODE LETTERS bijgezet.
(verschillen zijn voor diverse computeraansluitingen, daarom is de 3.1 anders, als je nog ff doorgaat snap ik het zelfs niet meer en ik heb er al 30 verbouwd!!! :sunglasses: )

En hier een foto die ik net even getrokken heb, je ziet de labeltjes ook duidelijk genoeg.

Maar wat wij proberen duidelijk te maken dat het niet gaat om de kabels in de Mac Pro, maar de aansluitingen op de Airport kaart. De topicstarter heeft er eentje besteld met 3 aansluitingen genaamd: ch0, ch1 en ch2. Dat correspondeert niet met kabels die gelabeld zijn 1,2, en 3.
Het zit hem in deze specifieke Airport kaart en niet in die kabels.

Voor zover ik op het internet kan vinden, sluiten mensen deze kaart inderdaad de kabels in volgorde aan. Dus op ch0 draad 1, op ch1 draad 2 en op ch2 draad 3.

I give up.

Zoek t dan zelf maar uit, hopeloos.

Ik denk dat de technical support van OWC wel raad weet:
https://eshop.macsales.com/Service/contact/

Die verkopen ze tenslotte…

In de link staat duidelijk voor Mac Pro 2008 t/m 2012

Zoals ik al zei zitten de verschillen dus in die kaartjes en die zijn per model Mac Pro anders.
En dan is het dus zeer ongewenst om met een schemna voor een iMac aan te komen!!

Gewoon doen wat er op de plaatjes staat is blijkbaar not done en dan ga je zaken zoeken waar je niks vanaf weet en die ook niks met de install te maken hebben.
Heel knap dat jullie dat met 3 man zo bekijken,…als je niks van Mac Pro’s weet, ga er dan svp geen goedbedoelde onzin op los laten.
De link met plaatjes EN het YouTube filmpje mocht niet baten en dan wil je OWC ook nog inschakelen.

Eens kijken of deze foto iets oplevert, maar bij voorbaat ik heb gezegd!!! Dit onderwerp is totaal naar de kloten geholpen.

Zo had ik ze aangesloten hoor. :wink:

Maar heb problemen met mijn 5GHz netwerk… En dat heb ik op mijn Mac Pro 1,1 niet… Raar. :-/

Alleszins, bedankt voor de hulp heren. :slight_smile: