Bonjour! Ik heb een appart probleem met mijn Ipod en Mac... In Itunes staat onderaan dat er 2549 liedjes in de bibliotheek staan, maar wanneer ik mijn Ipod heb bijgewerkt staan er 2548 liedjes op... Naja, opzich niet echt een probleem... ik bedoel, muziek genoeg haha :) Ik ga ECHT niet checken welk liedje er mist, maar weet iemand hoe ik dit kan controleren? thnx! :lol: Jort
Ik ben bezich met het importeren van mijn muziek van mijn ipod naar mijn laptop, en merkte dat er daar ook een verschil zat tussen het aantal op mijn ipod en mijn computer. Bij mij liep het jammergenoeg ergens in de 100den.... :oops: Vrees dat ik toch een ander progsel moet proberen.... :cry:
Check eens of er dubbele referenties in iTunes staan. Dwz 2 nummers die gelinkt staan naar dezelfde muziekfile. Of referenties die niet meer bestaan, waar de file van weg is dus. Er komt dan een uitroepteken bij te staan. Voor de dubbele referenties is er een handig Applescriptje te vinden, het heet iets van Dupe Checker ofzo...
Thijs
heb je niet een aantal streams op je macje staan? want die ken een iPod natuurlijk niet aan, of een aantal .MID bestandjes?
Dubbele-nummers-zoeken-functie zit ook in iTunes zelf: Edit > Show duplicate songs.
of een bestand dat je ipod niet kan afspelen, maar itunes wel. die zet itunes ook niet op je ipod.
[quote:327d008a38="MacGyver"]Ik ben bezich met het importeren van mijn muziek van mijn ipod naar mijn laptop, en merkte dat er daar ook een verschil zat tussen het aantal op mijn ipod en mijn computer. Bij mij liep het jammergenoeg ergens in de 100den.... :oops: Vrees dat ik toch een ander progsel moet proberen.... :cry:[/quote:327d008a38]
je hebt inderdaad een ander programma nodig. op macupdate.com zijn er verschillende te vinden. toen ik het een keer probeerde ging het op 1 nummer na helemaal goed.
Als je de Ipod aansluit, komt er dan geen foutmelding in beeld dat er een nummer niet gekopieerd kan worden? Heb ik namelijk wel eens gehad. Of heb je je 1 nummer niet aangevinkt om te worden gekopieerd?