abn amro offline software voor rekening

Hallo,

Weet iemand software om de donwload files die je bij ABN AMRO van je rekening kan krijgen te bekijken en te archiveren? Er is Windows software (www.bankingtools.nl) maar geen Mac versie!!!

In de macfan heeft er een eens een stukje gestaan waar ook een software pakket voor de mac is genoemd .. weet allen ff niet meer de naam maar ik zoek het op ...

Wat ik doe is op "Archief' klicken en 'bewaar als' waarna ik onder ABNAMRO files de datum noteer, zodat ze gewoon op volgorde komen te staan:

Zo dus bijvoorbeeld:

ABN AMRO bij- en afschrijvingen 3.11.04
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 3.12.17
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 4.1.08
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 4.1.25
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 4.1.28
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 4.2.03
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 4.2.23
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 4.3.08
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 4.4.08
ABN AMRO bij- en afschrijvingen 4.4.15

Dat staat gewoon in ‘finder’

ja maar is het niet zo dat dat geld kost? (en kun je het dan echt goed archiveren en bewerken?

Je kunt toch gewoon internetbankieren bij ABN AMRO? Dat kost je de kop niet. Gewoon (online) aanvragen. Werkt perfect met de mac.

De bedoeling is om de gedownloade afschrijvingen overzichtelijk bij elkaar te brengen zoda tje bijvoorbeeld analyses erop uit kan voeren (hoeveel heb ik deze maand aan boodschappen uitgegeven bijvoorbeeld). De download files zijn in bepaald formaat die je niet kunt inlezen in bijvoorbeeld Excel of Filemaker Pro. Er zijn wel programma's die dat kunnen doen (zie www.bankingtools.nl) maar die zijn dus niet voor de mac.

Daarom mijn frustatie! Ik wil een programma hebben die tenminste de download files om kan zetten in een voor de mac (en voor mij) te begrijpen formaat.

[quote:aabbe5cd58="Uxmal"]Je kunt toch gewoon internetbankieren bij ABN AMRO? Dat kost je de kop niet. Gewoon (online) aanvragen. Werkt perfect met de mac.[/quote:aabbe5cd58] preciesss, werkt super!

fijn he als mensen de vraag niet goed lezen...

pasav, weet je het antwoord al? ik ben nml ook benieuwd

[quote:fa9683aed7="rpschade"]fijn he als mensen de vraag niet goed lezen...

pasav, weet je het antwoord al? ik ben nml ook benieuwd[/quote:fa9683aed7]

Ja hier komt het antwoord … heb er alleen zelf nog geen ervaring mee …

Bankimport 2.1 van inventive is gemaakt in 4D … En staat omschreven in MacFan 46 …

Moet kijken of je het op internet kan vinden …

Ik ga er ook maar weer eens een poging toe doen …

het is te vinden op:

http://www.dataconnector.nl/4d/BI-DownloadForm.shtml

ik ga het nu checken