ABN

Ligt het aan mij of is de site van ABN al een week ofline? : Ik probeer al enkele dagen wat betalingen te doen maar lukt niet! Heeft iedereen dit probleem? Warom? Waneer weer online? :evil: :cry:

Groet!

flip :mrgreen:

Misschien is het geld op :P

Je kunt het beste de bank maar eens bellen.

doet die het bij jou wel? www.abn.nl

Probeer eens bij de SNS bank. :wink: Betere service en niet zo arrogant als de ABN. Ben echt blij dat ik die overstap heb gemaakt.

[quote:92af95870e="mr.greenish"]doet die het bij jou wel? www.abn.nl[/quote:92af95870e] dit werkt wel www.abnamro.nl

nou nou nou het was altijd abn.nl en zonder enige info kan je opeens aleen terecht bij abnamro.nl lekker is dat.. Ja ik ben ook van plan om over te stapen binenkort.

thnxz!!

ik had alleen na jou eerste berichtje abnamro.nl in getikt, en dat werkte. Hoe het zit met betallingen weet ik niet.

de rabo (op mijn werk) lag gister ook plat... misschien iets integraals?

Nee dat werkt wel net betaald. tot een week geleden kon ik wel gebruik maken van abn.nl nu is het blijkbaar abnamro.nl.

thnx

abn is oke! heb net even gechecked... niets overgemaakt want geld was idd op... :lol:

toch word er hier aardig gekozen voor abn bank, en ik ben ook gewoon zeer tevreden.

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=3800

IDD, die rabo calculator - of hoe die dan ook heet - heeft veels te kleine toetsen... Met mijn dikke jatten moet altijd twee keer inloggen voor dat het goed gaat. Daarbij komt dat je voor de rabo altijd meer moet intikken. Als je eenmaal een https of een ssl verbinding hebt is alles toch oke? Dat gezeik dat je ook nog es het totaal van je te maken betalingen moet intikken is enkel onhandig... Daarbij komt wordt je nog es geconfronteerd met de hoeveelheid geld die je de sloot in pompt...

:cry:

:wink:

Nou, ik weet niet of jullie een beetje bekend zijn met aandelen enzo, maar bij ABN kan je de uitoefen prijs niet zien als je aandelen koopt of verkoopt, zo een simpele functie hebben ze niet eens ingebouwd, vraag me soms of welke idioten die websites bouwen.

Ik heb gisteren nog ingelogd bij ABN en dat ging prima. Ik gebruik ook Postbank-online, maar dat zou ik niemand aanraden. Wat een prehistorisch gedoe zeg, met al die TAN-lijsten enzo.

[quote:3781d6a7ef="Rasheed187"]Nou, ik weet niet of jullie een beetje bekend zijn met aandelen enzo, maar bij ABN kan je de uitoefen prijs niet zien als je aandelen koopt of verkoopt, zo een simpele functie hebben ze niet eens ingebouwd, vraag me soms of welke idioten die websites bouwen.[/quote:3781d6a7ef]

Die zie je toch ook pas als de order daadwerkelijk verwerkt is? De koersen zijn toch niet real-time! De bank pot al die orders voor particulieren op en kiest dan pas een VOOR HUN geschikt moment om het zooitje te verkopen/kopen…

Nou bij m'n broker in de VS kreeg ik meteen te zien wat de uitoefenprijs was, bij ABN zie je alleen dat de order is uitgevoerd, maar je mag gissen naar de prijs. Ik denk dat ik ga overschakelen naar Alex of Binck.

[quote:5d3c53aab9="mr.greenish"]nou nou nou het was altijd abn.nl en zonder enige info kan je opeens aleen terecht bij abnamro.nl lekker is dat.. [/quote:5d3c53aab9]

Het is toch al jaren ABN AMRO, ik ben zelfs verbaasd dat abn.nl het eerst wel deed!
Persoonlijk nooit problemen bij de abn amro, ook nooit met internet bankieren…

Nee ik heb ook nooit problemen gehad maar ja ik tikde altijd abn.nl in. Vind het vaag dat die het opeens niet doet.

bij www.abnamro.nl is de structuur veranderd vroeger was het mogelijk om meteen abnamro.nl/internetbankieren/aanloggen te doen dit is laatst veranderd nu moet je www.abnamro.nl en dan op een link klikken om te bankieren.

daan.

Dus? Iedere website veranderd wel eens?