Bij het bekijken van mijn accountgegevens kan ik mijn single user account nergens upgraden naar een family pack alleen het aanvragen van meer webspace is mogelijk. Ik weet zeker dat het in de oude situatie wel mogelijk was (.mac omgeving) Staat dit op een andere plaats ? (best mogelijk dat ik er overheen kijk natuurlijk) - of is Apple dit 'vergeten' ?
[url=http://support.apple.com/kb/HT1932]Volgens Apple[/url] zou het moeten kunnen: [quote:a00bea4f1d][b:a00bea4f1d]Can I purchase additional Email Only accounts?[/b:a00bea4f1d] Email Only accounts have been discontinued. Only existing Email Only accounts may still be renewed. [b:a00bea4f1d]If you would like to share your MobileMe account with other family members, you may purchase a Family Pack upgrade in the Account section of me.com at any time during your subscription.[/b:a00bea4f1d][/quote:a00bea4f1d]
Het zou moeten kunnen, maar die Upgrade-functie van MobileMe werkt niet. Of beter gezegd: nu weer eens niet, dan weer eens wel. Geduld maar, ze zijn er pas een dag of vijf mee bezig.
De introductie van MobileMe is echt een blamage. Ziggo-toestanden!
Blamage zou ik het niet willen noemen, je kan het ook verwachten natuurlijk als je binnen 1 week een hele rits update's gaat uitbrengen (iTunes, diverse firmware's ) -een iPhone in 22 landen op de markt zet en dan ook nog eens mobile me in de lucht wilt gooien.
Maar dan wachten ze hier nog maar even met mobile me , kost me al genoeg moeite om een zojuist verstokte windows gebruiker van het eerste uur helemaal aan de iMac te krijgen (doet gewoon pijn om te zien dat voor simpele dingen zoals ophalen mail parallels desktop wordt gebruikt )
Ja ik weet dat ik dat er niet bij had moeten kopen, maar het was de enige eis die gesteld werd
[quote:74355d6fff="k-the-ripper"]Blamage zou ik het niet willen noemen, je kan het ook verwachten natuurlijk als je binnen 1 week een hele rits update's gaat uitbrengen (iTunes, diverse firmware's ) -een iPhone in 22 landen op de markt zet en dan ook nog eens mobile me in de lucht wilt gooien.[/quote:74355d6fff] Inderdaad: je kan het verwachten. Des te erger! En dan ook nog de gebruikers op geen enkele fatsoenlijke manier informeren. Knoeiwerk.
Gelukkig dat ik hier lees dat ook anderen problemen hebben met upgraden naar een family pack. Ik heb al tweemaal bij Apple geinformeerd, maar ze hebben kennelijk geen tijd of zin om te antwoorden. Of misschien zijn ze zo erg het spoor bijster in de gordiaanse .me-knoop dat ze het zelf ook niet meer weten. Ik kijk het nog even aan. Voorlopig heb ik helemaal geen zin meer in een upgrade van dit wanproduct.
Meld alle problemen rondom het mislukte hobbyproject dat MobileMe heet vooral even bij Apple. Dat kan [url=http://www.apple.com/support/mobileme/contact.html?form=account&topic=Account%20%26%20Billing&subtopic=Renew%20%26%20Re-activate]via deze pagina[/url].
Als het blijft lopen zoals vandaag ben ik er best tevreden mee Het voelt allemaal een stuk vlotter aan en is zelfs gewoon prima werkbaar. Ik vind het dan ook best wel een vooruitgang(2x zoveel storage , per jaar toch 20 euro goedkoper en meer mogelijkheden die ik mezelf ook daadwerkelijk zie gebruiken)
Voor de rest geef ik ze nog gewoon tijd om alles glad te strijken .
Geduld is een schone zaak zeg ik maar.
Giseren een mail gekregen van Apple dat alle problemen met MobileMe zijn opgelost. Vergeet het maar. Upgraden naar een family pack leek te lukken. Ik vrees ook dat het bedrag van mijn creditcard is afgeschreven. Het family pack stond ook even vermeld bij mijn upgrades. Maar inmiddels ben ik weer gedegradeerd tot individual member. Family pack is spoorloos.
Ik heb het mailtje nog niet eens gehad. Waarschijnlijk loopt ook die operatie niet vlekkeloos. :P
[quote:18ca5e60e3="Gerardosx"]Giseren een mail gekregen van Apple dat alle problemen met MobileMe zijn opgelost. Vergeet het maar. Upgraden naar een family pack leek te lukken. Ik vrees ook dat het bedrag van mijn creditcard is afgeschreven. Het family pack stond ook even vermeld bij mijn upgrades. Maar inmiddels ben ik weer gedegradeerd tot individual member. Family pack is spoorloos.[/quote:18ca5e60e3]
Zelfde verhaal hier… geen upgrade gehad, heb t al meerder malen geprobeerd, maar als ik op de laatste button om te confirmen lijkt alles te blijven hangen… Denk niet dat het bedrag van je creditcard zal worden geincasseerd… hopen dat het snel verholpen is, ik heb extra acounts nodig…
[quote:cc72a9e3d8="PuntNL"]Zelfde verhaal hier... geen upgrade gehad, heb t al meerder malen geprobeerd, maar als ik op de laatste button om te confirmen lijkt alles te blijven hangen... Denk niet dat het bedrag van je creditcard zal worden geincasseerd.. hopen dat het snel verholpen is, ik heb extra acounts nodig...[/quote:cc72a9e3d8]
Hetzelfde probleem hier. Ook ik wil mijn single user account upgraden naar Family Pack. In eerste instantie lijkt alles te werken (Options => Billing => Confirmation). Maar het hele zwikkie blijft hangen als je op de laatste "upgrade’ -button klikt. Ik heb het al ettelijke keren geprobeerd dus ik hoop niet dat ik straks met 8+ .me-Family Packs zit opgezadeld
Zelf vermoed ik (maar wie ben ik…) dat Apple dit even tegenhoudt om wat “rust” te creëren bij .Me…
[quote:04899db202="in absentia"][quote:04899db202="PuntNL"]Zelfde verhaal hier... geen upgrade gehad, heb t al meerder malen geprobeerd, maar als ik op de laatste button om te confirmen lijkt alles te blijven hangen... Denk niet dat het bedrag van je creditcard zal worden geincasseerd.. hopen dat het snel verholpen is, ik heb extra acounts nodig...[/quote:04899db202]
Hetzelfde probleem hier. Ook ik wil mijn single user account upgraden naar Family Pack. In eerste instantie lijkt alles te werken (Options => Billing => Confirmation). Maar het hele zwikkie blijft hangen als je op de laatste "upgrade’ -button klikt. Ik heb het al ettelijke keren geprobeerd dus ik hoop niet dat ik straks met 8+ .me-Family Packs zit opgezadeld
Zelf vermoed ik (maar wie ben ik…) dat Apple dit even tegenhoudt om wat “rust” te creëren bij .Me…[/quote:04899db202]
Denk ik ook! ik zou me voorlopig nog niet te druk maken over dat het allemaal te vaak wordt afgeschreven…
[quote:9ce9d42677="PuntNL"] Denk ik ook! ik zou me voorlopig nog niet te druk maken over dat het allemaal te vaak wordt afgeschreven...[/quote:9ce9d42677]
Ik maak me in principe ook niet druk aangezien ik tot nu toe géén één bevestiging via de mail heb ontvangen dat de upgrade gelukt is. :lol:
Is het iemand al gelukt om te upgraden? Just wondering... :)
Eigenwijs als ik ben probeer ik het iedere dag wel een paar keer :) Het is me nog niet gelukt (en ik heb ook nog geen bericht van VISA dat ik over me limiet heen ben gegaan dus mag je er van uit gaan dat het hele spul inderdaad nog niet werkt.)
10 minuten geleden nog maar eens en poging gewaagd - blijft gewoon hangen in het laatste scherm.
[quote:68fe8bc72b="k-the-ripper"]Eigenwijs als ik ben probeer ik het iedere dag wel een paar keer :)[/quote:68fe8bc72b]
Ik ben net zo “eigenwijs” met (helaas) het hetzelfde resultaat als jij
Zijn er überhaubt wel mensen die na de .mac => .me transitie hun account hebben geüpgraded?
hier ook nog niet gelukt...
is het na dat hij gister even een paar uur offline is geweest al wel mogelijk?
Nope. Bij mij niet in elk geval. Vanavond nog even gechat met Apple Support, maar die weten het ook niet. :o