accounts /snel overschakelen niet zichtbaar

Als je met meerdere accounts werkt krijg je in de rechterbovenhoek in de menu balk normaliter alle accounts in het uitrolmenutje te zien. Dat zou bij ieder account waar in gewerkt wordt zo moeten zijn. Nu is het bij mij zo dat alleen wanneer er in de beheerders account gewerkt wordt dit menutje te zien is. Als er op een ander account wordt ingelogd verdwijnt dit menu en zo kan ik niet meer snel overschakelen en moet zodoende steeds uitloggen en dan weer op een ander inloggen. Volgens mij is dit weer een Tiger probleem want onder Panther ging alles goed. Snel overschakelen in de inlogopties staat aangevinkt. Iemand ook last van dit "probleem" .

[quote:059c286cd2="MacBlade"]Volgens mij is dit weer een Tiger probleem want onder Panther ging alles goed. Snel overschakelen in de inlogopties staat aangevinkt.[/quote:059c286cd2]

Bij mij werkt het gewoon. Heb je bij ALLE accounts die optie aangevinkt?

Heb ik gedaan dus ..... Misschien een schone instal doen. (heb ik eigenlijk niet zo'n zin in)

Bij mij werkt het ook gewoon. Wat als je een nieuwe gebruiker aanmaakt, deze uitprobeert, en vervolgens weer weghaalt??

Weet verder helaas ook niet.

Ik heb de instellingen opnieuw gedaan en nu alles OK?! Misschien toch iets over het hoofd gezien hoewel ik dat niet geloof.