Acht TV-zenders opnemen gedurende 3 weken

De gedachte om gedurende drie weken, acht zenders continu op te kunnen nemen op in totaal 2 TerraByte zegt me wel wat. Dit toestel werd gepresenteerd op CEATEC - Japan (Okt. 2005) Je kan [url=http://www.bbcworld.com/content/clickonline_archive_40_2005.asp?pageid=666&co_pageid=2]hier (BBC World)[/url] een reportage bekijken waar dit toestel even wordt voorgesteld.

“The VAIO X Video Station, model name VGX-XV80S, has a higher video recording specification than the VGX-XL70S but no built-in computer. It boasts eight analog TV tuners and can accommodate up to four hard-disk drives for an impressive 2TB of storage. Like the original model, it can record on all eight channels simultaneously and can store up to three weeks of video on its four hard disks, said Yoshihiro Toyama, an engineer with Sony’s IT and mobile solutions network division.”

Wanneer komt er een dergelijk Apple toestel? Het handige is dat je “gewoon je TV gebruikt om TV te kijken” en niet “TV moet kijken op je Mac”. (Eye TV bijvoorbeeld) Dit zie ik wel zitten in “Mac Mini TV”, maar ik vermoed dat 2 TerraByte wat moeilijk wordt :smiley:

Toen ik het onderwerp las, dacht ik dat je drie weken op vakantie zou gaan en absoluut niks wilde missen op televisie :D

[quote:5db14ef524="arneblk"]Toen ik het onderwerp las, dacht ik dat je drie weken op vakantie zou gaan en absoluut niks wilde missen op televisie :D[/quote:5db14ef524]

Dat dacht ik nou ook!

[quote:5872110cbe="Nickel"][quote:5872110cbe="arneblk"]Toen ik het onderwerp las, dacht ik dat je drie weken op vakantie zou gaan en absoluut niks wilde missen op televisie :D[/quote:5872110cbe]

Dat dacht ik nou ook![/quote:5872110cbe]

En ik ook