achterkant van mijn macbook alu scherm verbogen

Besten mensen

ik heb laast een ongeluk gehad met de fiets.
doordat er niet gepekeld was in een tunneltje was het er zo glad dat we met zijn
alle gevallen zijn. nu heeft mijn mac book alu mij val gebroken.
heelaas is nu wel de achterkant van het scherm verbogen.

ik heb hem nog geen maand dus dat doet nogal pijn.
en ook geen applecare.
hoe werken dit soort dingen met garantie. heb hem besteld via de
apple store. elektronies werkt hij gelukkig nog helemaal goed.
heeft het zin om naar een HTC in Arnhem te gaan.
of zullen ze me daar gelijk weg sturen?

alvast bedankt… hoop dat mijn spelling beetje goed is :S

Garantie zal dit soort schade toch niet snel dekken. Het heeft vast zin om langs HTC te gaan, maar dan wel om een offerte aan te vragen die je zelf zult moeten dokken.

Ik denk niet dat het onder de garantie valt. Maar het is natuurlijk wel erg zonde dat zoiets al in de eerste maand gebeurd. :|

Bij de gemeente aankloppen dat je gevallen bent omdat er niet gestrooid is. Lijkt me moeilijk om de schuld daar neer te leggen. Weten er altijd goed om heen te draaien. Je wist dat het glad kon zijn etc.

Maar ik weet niet of er iemand [u:f85b792e15]voor[/u:f85b792e15] je viel en dat je daardoor, door hem/haar bent gevallen, dan zou je het bij de WA verzekering van de des betreffende persoon aan kunnen geven.
Snap je? Misschien wil iemand in dat groepje dat wel doen?
Laat de gladheid dan wel achterwegen anders is het gewoon een risico van vervoeren.

Ik weet niet of je onderweg was naar school dat is de school voor jou ook verzekerd maar meestal niet voor deze producten. Tenzij de school zegt dat je het moet hebben en mee moet nemen naar school. Noodzakelijk voor de opleiding / les.

Of je het met Apple Care vergoed had gekregen weet ik niet.
En of Apple dit vergoed weet ik ook niet. Maar ik denk van niet.

dankje voor de antwoorden. het was onderweg naar mijn werk. de genen waar ik mee mee fieste viel ook parongeluk dus vind het niet redelijk om die genen hier voor aan te spreaken.

de gemeente nijmegen is niet verantwoordelijk heb het al opgezocht.
denk dat het gewoon betaalen word.

alvast heel erg beankt

Het is simpel. Eigen schuld .... Garantie heeft helemaal niets met dit geval te maken. Ook de verantwoordelijkheid afschuiven op de gemeente is erg ver gezocht. Je weet dat je zelf de schuldige bent. Wil je dat het gemaakt wordt moet je gewoon dokken. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het niet zal lonen, omdat je waarschijnlijk een nieuw scherm nodig hebt. Dan zit je al gauw tegen de 800 euro aan helaas. Het is gewoon kut. Ik voel met je mee.

Je kunt het verhaal neerleggen bij de HTR in arnhem. Ik heb het daar ook laten maken, alleen ging het om een ander probleem. Ik had een waterijsje over mijn toetsenbord geknoeid. Dat hebben ze zonder problemen gemaakt. En de factuur? Die was €0,00! :D

HTC is altijd goed geweest. ik snap dat het mijn eigen schuld is. toen ik ze voor me zag allen dacht ik nog nee he :( wand je glijd gewoon door in een tunneltje.

hoop dat allen de achterkant het metaal vervangen hoeft te worden. en dat het dan nog betaal baar blijft.
de glasplaat en het scherm werken nog allen de plaat is verbogen.

hopen maar dat die plaat gewoon net zo als een bumper van een auto vervangen kan worden

heel erg bedankt ga een facturen aanvragen

dankje voor de antwoorden. het was onderweg naar mijn werk. de genen waar ik mee mee fieste viel ook parongeluk dus vind het niet redelijk om die genen hier voor aan te spreaken.

de gemeente nijmegen is niet verantwoordelijk heb het al opgezocht.
denk dat het gewoon betaalen word.

alvast heel erg beankt

Kun je niet een foto posten? Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet.

[quote:57c6ebf527="Thijs vreugdenhil"] alle gevallen zijn. nu heeft mijn mac book alu mij val gebroken. heelaas is nu wel de achterkant van het scherm verbogen. ik heb hem nog geen maand dus dat doet nogal pijn. [/quote:57c6ebf527] ik denk dat vallen op mijn nu 2 jaar oude MBP evenveel pijn doet als op een nieuwe :)

niet uit proberen welke meer pijn doet !!!!... pijn doet het