acount aanmaken

hallo,

wie kan mij vertellen hoe ik kan registeren zonder creditkaart. welke voordelen het heeft als ik registeer en wat het kost per maand want zie wel een aantal handige functie maar staat niet bij wordt het kost. wie kan deze computer analfabeet helpen

HaHe :lol:

Als je iets op de iTunes Store wil kopen moet je een Apple account hebben. [quote:b8f0d9b87a="iTunes Help"]U kunt alleen aankopen doen bij de iTunes Store als u een Apple account hebt. U beschikt al over een Apple account als u eerder aankopen hebt gedaan bij de Apple Store, een iPhoto-fotoboek hebt gekocht of een .Mac-abonnement hebt. Als u nog geen account hebt, kunt u een account instellen via iTunes.

Als u over een account beschikt, kunt u een iTunes Store-account instellen en aangeven hoe u wilt betalen voor aankopen bij de iTunes Store.

Een nieuwe iTunes Store-account instellen:
Ga naar iTunes en kies ‘Store’ > ‘Maak account aan’ en volg de aanwijzingen op het scherm.[/quote:b8f0d9b87a]

Betreffende de creditkaart: zie http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=69313

Een account hebben brengt geen kosten mee. Je betaalt enkel wat je aankoopt.

Hallo,

dat snap ik maar ik heb wel een creditkaart maar deze wil ik niet registeren dus ik wel bijv. gebruik makien van de aanvullende service om albums gegevens te laten aanvullen als ik cd rip die ik heb aangeschaft.

HaHe

Wat maakt het nou uit om dat ding even te registreren? Als je niks koopt betaal je ook niks...