Acquisition 0.9: Installatie komt niet op gang...

Acquisition 0.9: Installatie komt niet op gang... Ik heb os x 10.2 met 'n inbelabonnement. M'n vraag: Wat ontbreekt erbij om Acquisition 0.9 te installeren? Welke software moet ik mogelijk nog downloaden? :cry: :evil: :lol: 8) :sealed: [/list]

Je hebt verder niets nodig. Heb mijn acquisition vorige week nog ge-update. Dat ging zonder problemen op 10.2.6. Probeer anders eens de installer opnieuw te downloaden.

succes

10.2.6 is toch nog niet uit??? Trouwens, werkt acquisition goed, limewire viel mij vreselijk tegen.

Bedankt voor uw antwoord. Oke. Maar wat als ik nou nog geen update's voor 10.2 heb gedownload? Ik hoor dat als ik 'n 10.2 update download, ik geen internet meer heb.

Groeten van Alkmaar.
Hanco

Oops sorry, 10.2.5 natuurlijk!

Acquisition werkt vele malen prettiger dan Limewire. En in versie 0.9 is de weergave van zoekfunctie ook sterk verbeterd. Wel blijft het zo dat je geduld moet hebben. Het heeft eigenlijk alleen echt zin als je iets heel specifieks zoekt.

Voor complete albums te downladen gebruik ik de KDX-client. Op dat netwerk zijn echt veel servers te vinden waar je met zeer hoge snelheid ( soms tot wel 300k/sec :smiley: ) kunt downloaden. Zelf heb ik ook een KDX-server geinstalleerd en dat maakt het makkelijker om bij bepaalde server binnen te komen. Je kunt dan namelijk gewoon accounts uitwisselen. Op mijn server staat eigenlijk alleen mijn iTunes folder aangezien ik ook alleen maar geinteresseerd ben in .mp3’s. Eigenlijk zou de combinatie van KDX met iTunes 4 ideaal zijn. Via iTunes ‘share’ kijken en luisteren wat de ander heeft en via KDX downloaden.

[mod:a7b25b659c="MacAttack"]Wat dit in Audio doet snap ik niet. Wat heeft file-sharing met audio te maken? Of wacht eens, jullie wouden toch niet... :x[/mod:a7b25b659c]