Acquisition versie 108.3 maakt corrupte dmg bestanden?

Sinds ik de nieuwere versie gebruik (108.3) is elk dmg bestand corrupt(kan het niet uitpakken). Is dit toevallig of hebben meer mensen deze ervaring met deze versie? Zwaar K*t!

Geen enkel probleem hier....

geen enkel probleem hier, weet je zeker dat de downloads volledig zijn afgerond?

bij mij ook geen probleem!

hier ook niet.

wel loopt het progje ( en acqlite ook) regelmatig vast onder panther ( in tegenstelling tot jaguar) en bevriest het mijn systeem volledig. ook zijnde actieve downloads dan foetsjie.

@ johnny cash das een stevig zomeruur dat je ingesteld hebt

Ik had laatst idvd 4 ge dl. NIET meteen gaan rondschreeuwen en mij bannen; ik had dit gedaan omdat ik hem niet meer vanaf mijn ilife 04 kon installeren. Ik kreeg steeds dezelfde fout bij installatie van idvd, dus ik denk, laat ik eerst even een kopie van internet halen om te testen of het aan mijn kopie ligt, of aan os 10.3.3 Maar die kopie van Acquisition kreeg ik ook niet geopend. De .dmg, de .sit en ook de .zip varianten kreeg ik niet geopend.:? Andere downloads geen problemen mee.

Nou, dan moet het toevallig zijn dat ik sinds deze versie dit probleem heb! Ik zal eens een willekeurig dmg bestand downloaden en kijken of deze ook problemen geeft!

Net een bestand van 500kb (dmg) gedownload en die gaf geen probleem. Echter de bestanden van Garageband (om uit te proberen) van 44MB en 106.8MB zijn geheel gedownload maar kunnen niet gemount worden. Zonde van mijn datalimiet.

Soms lukt het toast nog wel eens om deze wel te mounten, echter dit werkt ook niet altijd.

Klinkt eerder als een corrupte Stuffit Expander.

al een andere versie van de stuffit expander geprobeerd?

Je kunt proberen het bestand met het programma pasifist te openen en vervolgens te installeren

succes!

Pacifist kan geen dmg bestanden verwerken. Trouwens nu heb ik een zip bestand dat corrupt is bij het uitpakken (waarom laat hij het gene wat al uitgepakt is niet gewoon zien?). Ik hoop toch echt dat ik sinds de nieuwe versie gewoon even pech heb en dat het niks met het programma te maken heeft!!!

Ik heb hier ook zware dmg-uitpakproblemen, in mijn geval kan kan het niet in verband gebracht worden met Acquisition want dat gebruik ik niet, maar de symptomen zijn hetzelfde. Grote dmg bestanden krijg ik niet meer uitgepakt, onder de 5 mb wel, ik kan ook geen dmg's meer kopieren, verder kan ik ook geen mappen meer slepen naar Entourage om als attachment te versturen, Entourage begint dan meteen te brullen dat ik Stuffit nodig heb. Zelfs [sommige] eerder geopende dmg's uit mijn installermap zijn niet meer te openen. Nieuwe Stuffit er op gezet, no result. Morgen even met een oudere versie proberen. Maar wat er nou aan de hand is???

Sid.

Moet deze topic wel in "Internet en Netwerken"? Mij lijkt hij ergens anders meer op zijn plaats :)

Gr. Sid.

Tot zover ik weet kun je Acquisition alleen gebruiken via internet! Dus lijkt het me hier op de juiste plaats! Of ik moet me vergissen...

Heb je helemaal gelijk in, maar ligt het wel aan Acquisition? Bij mij was het inderdaad een corrupte Stuffit, dus ik had zo mijn twijfels. Sorry, bedoelde het goed.

Geen sorry, als je het inderdaad zo bekijkt zou deze topic terkeerd staan! Ik weet ook niet zeker of het door het programma komt of dat die corrupte bestanden gewoon geshared worden.