Acquisition

Weet iemand wat er aan de hand is als je wel kan zoeken, maar op het moment dat je het bestand wilt downloaden komt hij wel in het venster maar gebeurd er verder nix meer.

Kan het zijn dat ik iets verkeerd heb ingesteld?

Want ik heb wel het een en ander veranderd, zodat de nummers niet gelijk worden afgespeeld in iTunes en niet in de bibliotheek van iTunes worden geplaatst maar op mijn externe HD

Gistere ochtend deed het programma het nog prima, maar ik heb ondertusse ook het installatie bestand verwijderd en het programma zelf verplaatst naar me programmamap, kan dit er ook iets mee te maken hebben?

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat de computer waar je op dat moment een bestand vandaan probeert te downloaden niet aanstaat. De searchengines zijn niet z├│ snel dat ze dit gelijk verwerken, omdat dit verschrikkelijk veel bandbreedte en ook snelheid zou kosten.

Ten eerste: Die veranderingen hebben geen effect op dit probleem. Ten tweede: Ik heb er op dit moment ook last van. Volgens mij ligt het netwerk (tijdelijk hoop ik) even plat. :cry:

Ik kan nu weer gewoon downloaden. Hoe is het bij jou??