Acrobat 6 en cPDF?

Weet iemand of het verstandig is om Acrobat 6 aan te schaffen? Ik zit met het bekende Certified PDF verhaal. Het lijkt me niet dat ik nu nog veel aan Acrobat 6 (Pro?) heb zonder een Instant PDF voor OSX, omdat Instant PDF alleen op OS9 werkt, nietwaar?

Of zouden de dagbladen zo vriendelijk zijn hun ‘voorwaarden voor advertenties’ samengevat in de ppp bestanden op zo’n manier te definieren dat ik ze dmv PDF/X voorwaarden kan inlezen?

Of kan Acrobat 6 een ppp inlezen als voorwaarden?

Anybody?

[quote:8b8b19a890]Other • Compatibility of PitStop Professional and Instant PDF with [b:8b8b19a890]Acrobat 6[/b:8b8b19a890] on Windows, free upgrade for new customers to future Mac OS X versions of PitStop Professional and Instant PDF • Italian version of Enfocus product range[/quote:8b8b19a890]

Ok, op windows werkt het al wel. Kan helaas niets vinden over Instant PDF en OSX> Pitstop werkt WEL met OSX:

[quote:8b8b19a890]Major upgrade PitStop Server:
• New PitStop Server operates on Mac OSX; new Software Developer Kit allows for integration of PitStop Server in third party applications and systems[/quote:8b8b19a890]

What the f!@# is ppp? (ik neem niet aan dat je Point to Point Protocol bedoelt?)

ppp: Pitstop PreFlight Profile...

Bedankt!

(De afkortingen zijn blijkbaar op, ze worden al gerecycled :stuck_out_tongue: )