Acrobat 6 pro -acrobat reader 7- acrobat reader 5. WELKE?

Ik heb de Acrobat reader 5, 6 pro en de 7. De 5 wil ik er uit gooien, maar dan openen de pdf-files niet meer( ze werden tot nu toe geopend met de 5).Ik ben het vergeten, maar ergens kun je aanvinkewn dat je pdf-files alleen geopend kunnen worden met het reade-programma wat je voorkeur heeft. Wie kan mij even zeggen waar ik die optie kan vinden.Bij voorbaat mijn dank!

Een Reader moet altijd in staat zijn oudere versies te lezen. Het kan helpen om een .pdf achter een file te zetten. Ik zou voor de nieuwste Reader kiezen.

appeltje i --> open with --> change all

[quote:cf45691851="TonE"]appeltje i --> open with --> change all[/quote:cf45691851] Dom, dom, dom!(van mijzelf dus).Ik had dit net zelf (weer) ontdekt. In ieder geval bedankt. Mag dus slotje op!!

Wie weet trouwens wat de fout [14] betekend? Deze fout hebben een paar PC gebruikers met de Reader 6.0 die mijn pdf bestanden niet kunnen openen! Wat zijn PC's toch stugge apparaten...

[quote:eafd5ccee2="olbo"]Wie weet trouwens wat de fout [14] betekend? Deze fout hebben een paar PC gebruikers met de Reader 6.0 die mijn pdf bestanden niet kunnen openen! Wat zijn PC's toch stugge apparaten...[/quote:eafd5ccee2]

ask Bill Gates :lol:

[quote:436735c52d="olbo"]Wie weet trouwens wat de fout [14] betekend? Deze fout hebben een paar PC gebruikers met de Reader 6.0 die mijn pdf bestanden niet kunnen openen! Wat zijn PC's toch stugge apparaten...[/quote:436735c52d]

Haha, ja dat komt me bekend voor.
Dan proberen ze de pdf met klikken vanuit hun mailprogamma te openen.
Even opnieuw bewaren met .pdf suffix of openen vanuit Reader helpt meestal.
Maar ga dat de gemiddelde peecee gebruiker maar 's uitleggen… :wink: