Acrobat op de Palm

Ik heb sonds kort een nieuwe Palm Zire 71 (had altijd een IIIc) op deze Zire staat ook acrobat. Nou probeer ik pdf files op de palm te krijgen. Via de acrobat reader for palm os krijg ik eht niet voor elkaar. Iemand een idee of er een conduit moet worden toegevoegd? Iemand een ander idee?

Welk systeem, welke mac-computer?

Normaal moet je Acrobat 5 of 6 instaleren op je Mac, daar zit normaal inderdaad een conduit bij.
Die moet aanstaan (even checken in de conduits settings in de palm desktop.

Je klikt op het programma Acrobat voor palmos, en dan krijg je een dialoogvenster waar je acrobat-documenten aan kan toevoegen, deze zet deze om tot acrobat-files voor je Palm. Bij de volgende HotSync, zal je wel zien dat acrobat zijn documenten naar de Palm stuurt.
(even de prefs checken, anders krijg je bv. zwart-wit files)

Normaal is het een ‘piece of cake’

Traditioneel krijg je Acrobat 5 mee, dat kan beter deleten en de nieuwere versie instaleren

Welk systeem: OSX 10.3.3 Welke computer: 876 MHz PowerPC G4 Dual

Daar zit het probleem die conduit heb ik dus niet… kan iemand die voor mij achterhalen of mailen of…

Ik heb eens gekeken, en ik heb ook geen conduit voor acrobat. Maar toch heb ik geen problemen als ik via het programma documenten toevoeg.

[quote:f57757e673="angorawol"]Ik heb eens gekeken, en ik heb ook geen conduit voor acrobat. Maar toch heb ik geen problemen als ik via het programma documenten toevoeg.[/quote:f57757e673]

Gebruik jij isync of palm desktop? Ik snap er niks van namelijk. Hij lijkt totaal geen vontact te maken met de acrobat niet…

Ik gebruik iSync. Het is inderdaad vreemd dat hij geen contact wil maken, heb je alles van Acrobat al eens opnieuw geinstaleerd? (Best de laatste versie)

Ik ben eruit. Aangezie ik ook problemen had met het installeren van Palm Desktop http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=16601&highlight=palm+desktop Heb ik hem geinstalled toen ik ingelogd was als root. Nu heb ik acrobat reader for palm ook geinstalled als root en nu werkt het.

Toch blijft het vreemd maar ok!

Bedankt voor je reacties

En nu werkt het bij mij niet meer, ik was gewoon vergeten dat ik acrobat nog niet getest had met Panther, en blijkbaar werkt hij niet. (Ik heb ook een update gedaan van de PalmDesktop). Jouw oplossing vind ik helemaal vreemd. Niet dat ik het zo belangrijk vind, ik gebruik het blijkbaar amper. (veel meer DocsToGo en SplashPhoto) (Het is inderdaad zo dat die conduit toch wel belangrijk is.)

[quote:5e0ba6af3a="angorawol"](Het is inderdaad zo dat die conduit toch wel belangrijk is.)[/quote:5e0ba6af3a]

Ik kan hem je mailen! oid

graag, maar die moet toch te vinden zijn.