Acrobat vraag (7.0) ?

Kun je een pagina ook liggend i.p.v. staand uitdraaien in acrobat ?

Thanks.

Ja, ik denk dat je in de print opties :apple: p even de optie automatisch centreren/roteren uit moet zetten.

Ik weet niet of je dit bedoelt maar je kan met shift + apple + +(PLUS) OF shift+appeltje+ -(MIN) gebruiken om je pagina te draaien

Oeps ik had je vraag niet goed gelezen

Je moet even kijken bij bestand -> Pagina instelling de rest wijs vanzelf

Nee dat werkt dus niet ???

:finderoud:

over welke acrobat hebben we het eigenlijk de reader of de professional

[quote:efe985644c="dennie"]over welke acrobat hebben we het eigenlijk de reader of de professional[/quote:efe985644c]

Prof :wink:

dan moet het echt kunnen bij de pagina instelling wat onder het menu bestand staat of met

shift+appeltje+P

[quote:9519d3186e="dennie"]dan moet het echt kunnen bij de pagina instelling wat onder het menu bestand staat of met

shift+appeltje+P[/quote:9519d3186e]

Nee niet echt, ik wil een A4 staand op een liggend formaat printen zodat ik de paskruizen en snijtekens van de bovenkant kan zien, als je snapt wat ik bedoel ???

Thanks

[quote:c0a49d315b="AppelJuice"]Ja, ik denk dat je in de print opties :apple: p even de optie automatisch centreren/roteren uit moet zetten.[/quote:c0a49d315b]

Je moet er ook om denken dat je doet wat AppelJuice zegt

Of wil je hem voor de helft printen zodat je alleen de bovenkant heb van je A4 met pas kruizen

Mmmmm, is de optie Tile Pages wat? (in het printmenu) Daar can je ook 'Cut Marks' toevoegen.

[quote:397b4a8a17="dennie"][quote:397b4a8a17="AppelJuice"]Ja, ik denk dat je in de print opties :apple: p even de optie automatisch centreren/roteren uit moet zetten.[/quote:397b4a8a17]

Je moet er ook om denken dat je doet wat AppelJuice zegt

Of wil je hem voor de helft printen zodat je alleen de bovenkant heb van je A4 met pas kruizen[/quote:397b4a8a17]

Dat ie voor de helft print is geen probleem, moeilijk uit te leggen verder.