Actie Freeler — omzetten naar Het net

Ik heb mijn ADSL verbinding van Freeler. Altijd zonder problemen gehad. Blijkbaar is Freeler overgenomen door KPN, en nu is er een aanbod om je verbinding met behoud van je e-mail adressen om te zetten naar Het Net. De snelheid die men opgeeft is 1600/512 Kbits/s.

Mijn vraag, is deze actie wat ?

dat ligt er maar aan wat het kost over het algemeen zijn de abo's bij KPN aan de dure kant, vergeleken die via de concurrerende netwerken (BabyXL, bbNed, Versatel) Misschien is de overname ook een mooi moment om over te stappen naar een andere providert, waar je bijvoorbeeld meer snelheid voor je geld krijgt, of dezelfde snelheid voor minder geld, of meer service voor hetzelfde geld, of minder service en meer snelheid voor minder geld.

't is maar net wat je belangrijk vindt.

Men zegt dat de abonnementskosten lager zijn. Maar ADSL vind ik sowieso al een vage ondoorzichtige handel, net als mobiele telefoons. Op zich ben ik best tevreden nu, en als Freeler idd is overgenomen door KPN snap ik niet waarom ze je niet gewoon overzetten.

wat heb je? wat kost het?

en

wat krijg je? en wat gaat het kosten?

freeler liep toch altijd al via het kpn netwerk, dus het enige dat veranderd is dat kpn/het net je provider wordt. en ik heb nou niet echt negatieve verhalen over die provider gehoord. vrienden van me hebben prima toegang tot het internet met het net. ikzelf zit bij planet.

Net telefonisch conract gehad:

Het is verstandig om op de aanbieding in te gaan als je wilt blijven ADSL-en. Freeler is overgenomen door KPN en houdt op te bestaan. De termijn waarop is nog niet bekend.

Alles staat weer lekker verborgen in zo’n k•t ( :innocent: ) perberichtje:

[quote:9d4129cc6d][b:9d4129cc6d]ING voltooit verkoop van Freeler aan KPN (Amsterdam, 18 februari 2005)[/b:9d4129cc6d]

ING en KPN hebben vandaag definitieve overeenstemming bereikt over de verkoop van internetaanbieder Freeler aan KPN. Op 9 december 2004 maakten partijen bekend een intentieverklaring voor de overname van Freeler door KPN te hebben getekend. De financiële details over deze transactie zullen niet bekend worden gemaakt.[/quote:9d4129cc6d]

[quote:b27eab02eb="Zora la rousse"]Net telefonisch conract gehad:

Het is verstandig om op de aanbieding in te gaan als je wilt blijven ADSL-en. Freeler is overgenomen door KPN en houdt op te bestaan. De termijn waarop is nog niet bekend.[/quote:b27eab02eb]

het is maar de vraag is of het zo verstandig is op de aanbieding in te gaan.
Die meneer of mevrouw aan de telefoon werkt voor de KPN, dus die zal misschien die mening zijn toegedaan.

Als Freeler ophoudt te bestaan, ben je vrij om naar een andere providert te gaan.
De concurrentie is moordend, de aanbiedingen vliegen je om de oren.
Wat dacht je van 5120/1024 voor €25 ?
daar kan de KPN niet aan tippen.

Overstappen is tegenwoordig geen punt meer.
Vroeger was je 6 weken offline, nu ga je vrijwel naadloos over naar een nieuwe ISP
Ik werd 's morgens afgesloten bij de ene en vrijwel gelijk aangesloten bij de nieuwe.

[quote:48d3a3356f="EagerB0bNerd"] Wat dacht je van 5120/1024 voor €25 ? [/quote:48d3a3356f] Voor dat geld zit je dan wel bij een provider als speedlinq, maar of je daar nou zo vrolijk van wordt. :?

[quote:57667f04c8="Yosemite"][quote:57667f04c8="EagerB0bNerd"] Wat dacht je van 5120/1024 voor €25 ? [/quote:57667f04c8] Voor dat geld zit je dan wel bij een provider als speedlinq, maar of je daar nou zo vrolijk van wordt. :?[/quote:57667f04c8]

idd,
maar of je vrolijk wordt van KPN of Freelert houden we ook maar in het midden.
Ik zit bij speedlinq en ben dik tevreden.
snelle verbinding en de verhuizing (overstap van andere provider) verliep uiterst soepel.
het enige is dat je geen probeem moet krijgen, ze zijn namelijk onbereikbaar.