ADC - DVI connector - ADC - DVI conn. alleen voor flatpanels?

Hoi ,

Ik heb een apple studio display (geen flat panel dus) die ik wil knopen aan mijn powerbook G4 667, maar met die ADC naar DVI connector van apple werkt het niet, is dat ding alleen geschikt voor flatpanels of moet ik nog iets anders doen?
wie weet iets?

Seven

Wat lukt er niet? Past het niet, volgens mij heb je een ADC naar VGA kabel nodig. De ADC-DVI connector is voor de Flat Panel.

[quote:post_uid0="Seven"]Ik heb een apple studio display (geen flat panel dus) die ik wil knopen aan mijn powerbook G4 667, maar ...[/quote:post_uid0] Ik weet niet wat voor een poort je hebt, maar op mijn TiG4-800 zit een DVI-I-poort en heb er een 17'' CRT (geen flatpanel) via de bijgeleverde DVI-I--->VGA-adapter aangesloten.

Volgens mij zat de 667 Mhz uitvoering ook in de dezelfde laatste serie TiG4's die Apple geleverd heeft en heeft daarom waarschijnlijk ook zo'n DVI-I-poort, en anders moet je de handleiding er op na zien.

Je kan ook even kijken op de speciale site van Apple.

Powerbook G4 667 met ADC-DVI geeft bij aansluiting van een cinema display 22inch een heel klein beeld op de cinema display. Ongeveer zo groot als de powerbook zelf. Onder OSX wel te verstaan, Wat doe ik fout, ik kan geen hoogste resolutie kiezen voor de powerbook en dan ook nog synchroon weergeven. Die optie is dan uitgeschakeld...

HELP!!!

Hier Seven weer,

Nou alles geprobeert hoor , je ik kan er( apple powerbook 667 met dvi uitgang ) wel en 17" VGA monitor op aansluiting (met de bijgeleverde verloopstekker) maar ik wil juist de 17" apple studio display met adc stekker erop aansluiten,
ik heb beide adc naar dvi oplossingen geprobeerd(dat ding van apple van 179 euro en dat ding van dr bott van 174 euro) beide werkte niet, wel met flatpanels maar toch niet met het apple studio display. Bij de Apple helpdesk zeiden ze : tja soms werkt het wel soms werkt het niet en we weten niet waarom?
nou ja dan maar niet , wel zonde van zo'n ongebruikte monitor, was dat vga zo slecht nog niet, lekker universeel, wat heb je aan die moeilike stekkers eigenlijk?

groet Seven