AddressBook adressen en www.map24.nl

op basis van een script van iemand die een script had gemaakt voor maporama heb ik er eentje gemaakt die gebruik maakt van www.map24.nl

download hier

zet deze (uitgepakt) in je ~/Library/Address Book Plug-Ins/ en start AddressBook even opnieuw op… klik je nu op de label naast het adres, dan zie dat hier een optie bij staat…

als ik tijd/zin heb, dan wil ik dit script nog gaan aanpassen zodat het ook automatisch het adres van je ‘me’ kaart neemt en een route van/naar laat zien… (weet niet of dat gaat werken, maar het idee is leuk… iemand anders mag het ook maken hoor :wink: )

groetjes
Joeri

Werkt perfect. Beter dan de standaard 'Mapquest'. Thanks !!

wow, dat is een stuk fraaier en duidelijker dan mapquest... Dank!

[quote:dea24bbffe=“apenstaartje”] als ik tijd/zin heb, dan wil ik dit script nog gaan aanpassen zodat het ook automatisch het adres van je ‘me’ kaart neemt en een route van/naar laat zien… [/quote:dea24bbffe]

ahum, lijkt mij een prima idee :smiley:
hoop dat je binnenkort wat tijd over hebt :innocent:

##

Klasse! Heb nooit geweten dat het ook daadwerkelijk mogelijk was een plug-in voor je Adresboek te gebruiken. Deze is inderdaad veel beter dan MapQuest!

[quote:be90304e1a="gretver"]wow, dat is een stuk fraaier en duidelijker dan mapquest... Dank!

[quote:be90304e1a=“apenstaartje”] als ik tijd/zin heb, dan wil ik dit script nog gaan aanpassen zodat het ook automatisch het adres van je ‘me’ kaart neemt en een route van/naar laat zien… [/quote:be90304e1a]

ahum, lijkt mij een prima idee :smiley:
hoop dat je binnenkort wat tijd over hebt :innocent:[/quote:be90304e1a]

Helemaal mee eens !! Kan ik helpen afwassen ? Auto poetsen ? LOL…mooi werk ! Wederom een Adresboek-aanwinst

Staat deze map er al? ik zie ze niet staan... of ben ik echt blind

[quote:140eaad764="Ja Rune"]Staat deze map er al? ik zie ze niet staan... of ben ik echt blind[/quote:140eaad764] wat bedoel je precies?

~/Library/Address Book Plug-Ins/ vind ik niet

[quote:c02d5df603="Ja Rune"]~/Library/Address Book Plug-Ins/ vind ik niet[/quote:c02d5df603]

wanneer die folder er niet staat, dan kun je gerust er een aanmaken in je home library folder…
of Bibliotheek als je met een nl/be systeem werkt… :wink:

[quote:30749a8edf="apenstaartje"]op basis van een script van iemand die een script had gemaakt voor maporama heb ik er eentje gemaakt die gebruik maakt van www.map24.nl[/quote:30749a8edf] [b:30749a8edf]Erg[/b:30749a8edf] fraai! dank voor deze nuttige aanvulling!

[quote:30749a8edf]als ik tijd/zin heb, dan wil ik dit script nog gaan aanpassen zodat het ook automatisch het adres van je ‘me’ kaart neemt en een route van/naar laat zien…[/quote:30749a8edf]
dat zou natuurlijk helemaal te gek zijn! Ik kan je er alleen niet bij helpen…

@apenstaartje, hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen! Ik ben ruize benieuwd. Alvast bedankt!

Groeten, Jasper

ow ja, helemaal vergeten.. geen idee waar ik het ding eigenlijk heb, want ik ben alweer verhuist van mac.. :)

Wij Belgen veranderen overal* .nl in .be om in eigen land te blijven...

• in het script en in de URL

doe ik soms iets verkeerd want na de map uitgepakt in me library in de adresbook plug ins heb gezet , kom ik nog steeds bij mapquest uit ???