Adium en Hotmail openen

Hoi! Ik heb even gezocht, maar niets gevonden. Ik meen me te herinneren dat ik een tijd geleden via Adium mijn hotmail kon openen. Ik zie echter nu nergens meer een dergelijke optie staan! Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan terughalen? Ik bedoel dus zo'n "Open hotmail-postvak"-optie...

Ik denk dat die functie er niet in zit. Als je nieuwe mails in hotmail hebt, dan opent Adium je account voor je, dat wel, dat weet ik zeker.

Beschik je over de nieuwe beta van adium?

[quote:767054c6ff="ragoooon"]Beschik je over de nieuwe beta van adium?[/quote:767054c6ff]

Weet ik niet, ik gebruik gewoon de versie die op adiumx.com onder “Download” staat.

ga naar adium - voorkeuren - accounts - selecteer je account klik op wijzig, en ga naar opties, daar staat "haal nieuwe email op" even aanvinken en klaar.

Kijk onder Adium eens naar 'over Adium' daar komt dan je versienummer te staan.

[quote:ec9fc05e01="iDaan"]ga naar adium - voorkeuren - accounts - selecteer je account klik op wijzig, en ga naar opties, daar staat "haal nieuwe email op" even aanvinken en klaar.[/quote:ec9fc05e01]

Dit is niet wat ik bedoel. De functie die jij beschrijft heb ik al aanstaan. Ik wil zeg maar gewoon een knopje om in mijn hotmail-account te komen. Jouw functie opent alleen de hotmail-account wanneer er nieuwe mail is.

[quote:ec9fc05e01=“ragoooon”]Kijk onder Adium eens naar ‘over Adium’ daar komt dan je versienummer te staan.[/quote:ec9fc05e01]

Het is deze versie: 0.89.1

Ik heb dezelfde versie van Adium. En ik ben aan het zoeken geweest, maar ik vrees dat die functie niet in deze versie zit. Misschien iets voor de volgende update. En die op komst, die is nu beta.

okay, thanks :)