adium nicknames

ik heb dus adium gedownload en geconfigureerd en ik ben er zeer tevreden van maar als ik het een keer heb afgesloten en weer opgestart kan ik de nicknames van de msn mensen niet meer zien weet iemand de oplossing?

Geen idee... heb er zelf geen last van... wel raar :S

Als je bovenin naar 'View'->'Contact name format'->'Alias' gaat, zie je ze dan nog steeds niet?

nee nog steeds niets alleen email adressen

Tussenoplossing.. Pref -> advanced -> msn -> optie aanvinken (beschouw nickname als status.. of zo iets.. je ziet wel).

Adium is wel cool … ‘Tha Duck’ :smiley:
grtz Peach

stond al aan ...

[quote:9d302eda0a="vikking"]nee nog steeds niets alleen email adressen[/quote:9d302eda0a] Kan het zijn dat ie de nick names pas update zodra iemand online is geweest?

[quote:71e3115f17="buxx"][quote:71e3115f17="vikking"]nee nog steeds niets alleen email adressen[/quote:71e3115f17] Kan het zijn dat ie de nick names pas update zodra iemand online is geweest?[/quote:71e3115f17]

dacht idd ook al zoiets…
ff afwachten dat weet je 't zo :smiley:

nee zelfs als ze aangemeld zijn zie ik nog niets...

nog iemand een idee?

[quote:fe308b6b90="vikking"]nog iemand een idee?[/quote:fe308b6b90] Adium verwijderen plus alle preferences en dan opniuew installeren maar? :?

maar dat is zo spijtig ik heb llang bezig gezeten met alles goed te laten werken

Heb je wel zelf je MSN-account ingelogd?????

File > connect…

tuurlijk ben ik ingelogd anders zou ik toch met niemand kunnen chatten?

[quote:74735e18c3="vikking"]maar dat is zo spijtig ik heb llang bezig gezeten met alles goed te laten werken[/quote:74735e18c3]Dan maak je eerste een backup van je preference files, daarna nieuwe install, kijken of dat het probleem oplost. Daarna kun je altijd nog kiezen om de oude meuk terug te zetten.

en waar vind je die pref files?

[quote:4705a6391c="vikking"]en waar vind je die pref files?[/quote:4705a6391c]in [i:4705a6391c]useraccount / library / application support / adium 2.0 [/i:4705a6391c] staat wat en in [i:4705a6391c]useraccount / library / preferences / com.adiumx.*.* [/i:4705a6391c] staan wat plist files.

Hee das raar ik heb net hetzelfde eerst werkte alles perfect en dan ineens daf ie ook alleen de e-mail adressen Floriaan

Enja na alles te hebben weg gegoeit werkt hij weer perfect bedankt voor hulp! Floriaan