Wanneer ik adium opstart blijft hij laden en geeft vervolgens de volgende melding: kan contactlijst niet ophalen.
Ook al even een nieuw account aangemaakt maar die gaf de zelfde error. Het gaat hier over een msn account.
Adium weggooien en opnieuw installeren? Of ligt het ergens anders aan? Wie o wie kan mij helpen.
Als je nou eens op de site van Adium had gekeken zoals iemand al zei had je minder moeite hoeven doen om nutteloos te reageren met een plaatje. En ja pas dan ook gelijk maar even de titel van je topic aan in:"Adium wil niet meer opstarten", die titel klopt trouwens ook niet want het programma wil wel opstarten, je kan alleen geen verbinding krijgen met de MSN servers. Klein nuance verschil. Het opniuew installeren van dezelfde Adium versie biedt namelijk (nog) geen soelaas. Maar dat staat allemaal op de site van Adium zelf.
Ja en dus moet [b:3bf9822cc7]jij[/b:3bf9822cc7] dat als topic starter aanpassen. [kleine-lettertjes-modus]Ook hoef je niet de laatste post (waar je dan dus ook automatisch op reageert te citeren, dat staat ook in de regels en wenselijkheden) [/kleine-lettertjes-modus]
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet. Jij begint te zeuren dat de topic titel moet zijn: adium wilt niet verbinden ipv adium wilt niet opstarten. Maar de topic titel is toch adium wil niet verbinden? En nee, dat heb ik niet veranderd. Dat kan je zien in het eerste bericht.
Komt waarschijnlijk door de leeftijd, jonge mensen kijken gewoon wat beter.
@No_Name je onderschrift zegt alles eigenlijk al..... [quote:0f5e0c610a="ik zei de gek"]En ja pas dan ook gelijk maar even de titel van je topic aan in:[b:0f5e0c610a]"Adium wil niet meer opstarten"[/b:0f5e0c610a], die titel klopt trouwens ook niet want het programma wil wel opstarten, je kan alleen geen verbinding krijgen met de MSN servers[/quote:0f5e0c610a] En de verwarring sticht jezelf door de titel verbinden te zeggen en in je openingspost over opstarten te praten. geeft niks jonge mensen kijken beter maar zien slechter wat er staat..... :P
[quote:c592c3c8bb="Pete.Z"]Overigens wel een jong mens dat voor de verandering geen sms of msn taal schrijft,hulde voor No_name wat mij aangaat.[/quote:c592c3c8bb]