AdiumX als iChat

Voor degene die AdiumX vaak gebruiken en iChat mooier vinden heb ik ff opgezocht wat je daarvoor moet doen...

om te beginnen Metal AdiumX downloaden …druk op [b:7fe6fdee1e]Download Latest Release[/b:7fe6fdee1e] (dit vervangt Adium, het is dus een programma wat je download! )

iChadiumMod) voor de tekst balonnetjes,

en de iChat Emoticons

Daarna moet je in de voorkeuren in het tapje “Weergave”, Service icons op “Aqua” zetten, Status Icons op “Gems”, Emoticons op iChat, Color Theme op “Metal Adium”, List layout op “Metal Adium”, Window style op “Gewoon venster”, Opacity op 100%, auto-resize beide uitvinken (zodat je de lijst kan resizen net als in iChat.)

Dan in het tabje “Berichten”, berichtenstijl op iChadiumMod zetten (en in “Variatie” de gewente kleur)

En je AdiumX ziet eruit als iChat :slight_smile:

(ps. die Metal AdiumX updaten ze volgens mij ook elke keer als Adium ge-update wordt :slight_smile: )

Adium:
[img:7fe6fdee1e]http://img169.imageshack.us/img169/8763/adiumx4bl.jpg[/img:7fe6fdee1e]

iChat:
[img:7fe6fdee1e]http://img169.imageshack.us/img169/848/ichat3au.jpg[/img:7fe6fdee1e]

om eerlijk te zijn vind ik adium best lekker aanpasbaar, en dan ook mooier dan ichat...

Mocht ichat, en dan vooral de contactlijst ervan, beter aanpasbaar zijn ja

Het omgekeerde zou ik beter vinden, een skin voor ichat, die lijkt op de van adium…

Het is vooral leuk omdat je MSN contacten er ook in staan :)

oja, in de voorkeuren moet je Service icons op “Aqua” zetten, Status Icons op “Gems” Color Theme op “Metal Adium”, List layout op “Metal Adium”, Opacity op 100%, auto-resize beide uitvinken (zodat je de lijst kan resizen net als in iChat.)

Hier ontbreekt toch overduidelijk een screenshot :P

zie 1e post ;)

Ja toch? :bigsmile:

[quote:00504b88c0="Napsju"]Heey, iChat is en blijft toch stukken beter![/quote:00504b88c0] iChat is idd veel beter :) ... mja dan kan je niet met de MSN'ers chatten hé :bigsmile: Daarom is zo'n iChat skin wel toepasselijk :o!

Ow wat is deze pagina nu lekker uiteengertokken.

iChat is en blijft stukken beter, je kan wel MSNnen via Jabber in iChat en wie heeft nu wat aan MSNners :?

Metal AdiumX downnload je Adium als het ware opnieuw, maar met BRushed Metal.

8)

[quote:49c8f899bd="Hobbes"]iChat is en blijft stukken beter, je kan wel MSNnen via Jabber in iChat [/quote:49c8f899bd] Via jabber werkt het niet... (bij mij) en andere hadden daar ook al problemen mee.

[quote:49c8f899bd=“himac”]Metal AdiumX downnload je Adium als het ware opnieuw, maar met BRushed Metal.

8)[/quote:49c8f899bd]
Dat heb je goed gezien :slight_smile:

Zeg Rik ooit gehoort van resize?? kan je die foto eens resizen deze pagina word helemaal uitteengerukt.

Hobbes, speciaal voor jou gedaan ;)

`(heb 't nu ook ff op de iMac G3 ingesteld :slight_smile: )

maar het is dus een nieuwe versie van Adium als ik het goed heb begrepen ... pardon me if i dont :p

maar als je nu bijvoorbeeld de Adium Beta versies telkens download, en daarna die Metal Adium installed, ga je dan achteruit op de versies? if so … jammer :frowning:

ja het is de nieuwste versie... en als het goed is updaten ze die ook telkens :) dus ook de beta's... lijkt me :o

[quote:bb543d6cb4="iRik"]ja het is de nieuwste versie... en als het goed is updaten ze die ook telkens :) dus ook de beta's... lijkt me :o[/quote:bb543d6cb4] das heel mooi :D

klikt gelijk een end weg:D

komt gelijk terug

[quote:bb543d6cb4=“iRik”]dus ook de beta’s… lijkt me :o[/quote:bb543d6cb4]
dus niet: [b:bb543d6cb4]Lastest Release - 7.11.2005 v0.21 - Metal Adium 0.82[/b:bb543d6cb4]

offuh, gaat die versie enkele en alleen om de Metal Adium en niet om het Adium zelf?

Nieuwste versie van Adium is 0.82 deze Metal versie ook. ;)

beta 9 van .83 is er inmiddels ook :)

Geef mij maar het [url=http://www.petitiononline.com/ichatnow/petition-sign.html?]origineel[/url].

:slight_smile: