Admin en mail

Ik krijg een paar keer per dag in Mail van 'admin' een high water mark notification. Mijn mail zou vol zijn en ik moet wat weggooien. Ik heb mijn inbox teruggebracht tot 4 mb en de prullenmand en verzonden berichten helemaal geleegd. Toch blijft de medeling komen en worden mailtjes met bestanden van een paar mb gebounced. Ik heb aangevinkt dat een bericht van de server verwijderd moet worden als ik het ophaal en een check bij Chello laat zien dat de server daar leeg is. Admin blijkt geen emailadres te zijn, als ik een reply probeer, wordt deze niet verzonden, dus vraag ik me af of Panther me dit bericht stuurt. Ik heb in mijn bibliotheek nagekeken of daar ergens een vol mapje verstopt zit, maar kan niks vinden. Weet iemand de oplossing?

had gemerkt dat onder panther mail soms de files niet van de server verwijderde als ik dat wou dus dat kan het probleem zijn, onder tiger doet hij dat gelukkig wel goed.

Is het niet gewone ordinaire spam? Bel anders even naar je ISP...

Het kan ook aan je geavanceerde account-instellingen liggen. Hierin geef je aan hoeveel dagen je mail op de server moet blijven staan.

Probleem opgelost. Admin is toch Chello en het bleek dat in mijn spambox op de server voor 7 mb aan rotzooi stond. Je kunt niet instellen wanneer die leeg wordt gegooid en dus moet je dat af en toe zelf even op de site doen. 't Is maar dat je het weet en dat doe ik gelukkig nu.