Adobe 6.0

Ik zag in het lijstje software van deze site staan, dat er een nieuwe acrobat reader is, weten jullie of er ook een nieuwe versie van de volledige versie komt??? (met distiller????)

ja, en helemaal OSX compatible. Geen update voor classic (9)

greetzz

ps ik ben heeeeel erg benieuwd naar de performance van de distiller onder X :smiley:

Nieuwe versie met distiller is er al, maar er zouden conflikten zijn met indesign....

Op het Grafivak in de RAI langs de stand van Enfocus geweest. Hier kon men mij vertellen dat men hard bezig is om hun producten (o.a. Pitstop) geschikt te maken voor Mac OS X. De update wordt deze zomer verwacht, e.e.a. natuurlijk ook geschikt voor Acrobat 6 (opm. Enfocus: men praat wel over Acrobat 6, maar het is nog niet volop beschikbaar en af, en de nederlandse vertaling zal wel 2 à 3 maanden op zich laten wachten. E.e.a. wordt vanaf eind Juni verwacht).

De Reader 6 is op het ogenblik beschikbaar, zie www.versiontracker.com

Voor zover het mij bekende nieuws.

beste zora...

zou dit misschien mijn problemen kunnen oplossen?

Sorry,

Zolang gebruikers Acrobat 3.# en lager gebruiken blijft het probleem bestaan. Dat is het nadeel als er eerst een idee op de markt komt, en het daarna pas verder ontwikkeld en aangepast wordt. Veel software-ontwikkelaars maken zich daaraan schuldig.

In de oude economie is het zo, dat als het prototype niet goed is, de ontwikkeling gestopt wordt en niet op de markt komt. Gelukkig beteren programmeurs zich, en worden nu veelal beta-versie’s aangeboden.

Maar dit probleem is off-topic, als ik 't niet mis heb.

ja, ik weet het. mijn excuses... maar ik dacht je hier sneller te kunnen bereiken... :D

aangezien je iedere topic toch meerdere keren bekijkt vooraleer je reageert… :smiley: oops weeral off-topic… :smiley:

nu zal ik het nooit meer doen :innocent: :mrgreen: :innocent:

Wie zit nou wie achterna?

Trouwens, we worden alweer door de actualiteit achterhaald, zie de voorpagina!

enne, gut gut, op www.adobe.nl is alléén nog Reader 5.0 verkrijgbaar. Krijgt Enfocus toch gelijk :?