sisamnes
(Sisamnes)
#1
Hallo,
Ik gebruik sinds een paar maanden Mac OS X en ondertussen ook een aantal programma’s die ik vroeger onder Windows gebruikte.
In de Mac Versie vind ik de pdf printer niet terug! Hoe kan ik die installeren?
Ik moet misschien zeggen dat ik 1st m’n hp laserjet heb geï¨nstalleerd en daarna Office en uiteindelijk acrobat. Any ideas?
ik-vlieg
(ik-vlieg)
#2
Even snel uit mijn hoofd;
Bij printers op dat balkje klikken met alt ingedrukt. Dan staat er geavanceerd tussen. Daar staat hij volgens mij bij.
Zie ook: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=18509&highlight=pdf+printer
sisamnes
(Sisamnes)
#3
Als ik printer toevoegen doe met alt ingedrukt krijg ik de optie geavanceerd niet!!!
ik-vlieg
(ik-vlieg)
#4
Kijk ook even naar mijn link. Op die manier is het mij ook gelukt.
Voor de rest; gewoon een paar keer proberen 
sisamnes
(Sisamnes)
#5
Ok, 't is gelukt! Heb mijn mac herstart en dan kreeg ik de optie wel in het menu. Bedankt.