Adobe Creative Suite onder Tiger

Weet iemand of Adobe Creative Suite goed werkt onder Tiger ?

Thx alvast !

Rob.

neu problemos ;)

thx Larz, !

Nee, dat werkt niet.

Apple heeft Tiger zo gebouwd dat software van Adobe niet meer werkt, omdat Apple wil dat we allemaal iPhoto gaan gebruiken voor fotobewerking.

Met je opmerking kan ik helemaal niets man :0)

[quote:e07176af92="Nietzman"]Nee, dat werkt niet.

Apple heeft Tiger zo gebouwd dat software van Adobe niet meer werkt, omdat Apple wil dat we allemaal iPhoto gaan gebruiken voor fotobewerking.[/quote:e07176af92]

Flauwe grap hoor :stuck_out_tongue:

[quote:66289d80fb="larridon"][quote:66289d80fb="Nietzman"]Nee, dat werkt niet.

Apple heeft Tiger zo gebouwd dat software van Adobe niet meer werkt, omdat Apple wil dat we allemaal iPhoto gaan gebruiken voor fotobewerking.[/quote:66289d80fb]

Flauwe grap hoor :P[/quote:66289d80fb]

Achja, niks anders gewend van hem :?

ik gebruik alle programmas van de Adobe Creatve Suite en nooit problemen mee gehad na mijn upgrade naar Tiger. Alles werkt gewoon precies hetzelfde als in Panther.. Zelfde geldt voor Microsoft Office 2004 en Macromedia Studio MX...

[quote:4b7312037f="Boskabouter"]Achja, niks anders gewend van hem :?[/quote:4b7312037f]Heb je je valium nog niet gehad vandaag?

Tja joh, met dit soort opmerkingen maak je je alleen zelf maar belachelijk....

[quote:3c8053ac71="Boskabouter"]Tja joh, met dit soort opmerkingen maak je je alleen zelf maar belachelijk....[/quote:3c8053ac71]In tegenstelling tot die zielige kruistocht van je, bedoel je?

Alles behalve de eerste 3 posts zou moeten verwijderd worden want dat is allemaal off-topic ...