Adobe Creative suite studentenlicentie

Is er in de studentenlicentie van de Creative Suite beperkingen of iets waaraan je op de print kan zien dat het bijvoorbeeld is opgemaakt met Indesign met studenlicentie (een watermerk of zoiets)?

Nope... volgens mij niet :)

Nee. Ik heb het even gechecked, maar als je het voor je bedrijf gaat gebruiken of financiël gewin uit behaald heb je er niks meer aan, dan moet je officiëel de upgrade naar de commercial versie gewoon betalen... Met andere woorden: mooi om aan het begin van een studie tegen een redelijke prijs software te kunnen kopen, maar eigenlijk heb je er daarna net zoveel aan als aan een gedownloade versie. (Ken de forum-policy omtrent dit soort opmerkingen, maar het is gewoon waar...)

Ik heb daarom nu net CS3 via een CS2 upgrade actie gekocht; CS3 Design Premium voor €1500,-
Al met al een flinke korting, én gratis Flash en Dreamweaver erbij…! Beter!

Je kunt het gewoon gebruiken als je er legaal aan kunt komen. Werk je in het onderwijs, ben je student of heb je een kind in het onderwijs, dan kun je volledig legaal een Adobe-licentie verkrijgen als je koopt bij Surfspot. Daar kost de creative suite geloof ik rond de 250 euro. Compleet.

Creative Suite is alleen te koop voor studenten bij SurfSpot. Niet als ouder, basisschool-leerling of anderszins.

Wat je ook kan doen is een studentenlicentie photoshop kopen en dan voor heel veel minder de 'normale' versie van CS2 kopen die dan weer gratis wordt geupdate naar CS3.