Adobe creative suite

Kan ik Adobe creative suite voor windows op een mac draaien? Of is er geen verschil tussen windows en mac versie ?

[quote:df7adf10b1="JeroenR"]Kan ik Adobe creative suite voor windows op een mac draaien? Of is er geen verschil tussen windows en mac versie ?[/quote:df7adf10b1]

je zal dan een aparte versie voor Mac moeten aanschaffen…

Beide versies zijn compleet anders en zijn niet compatibel.

[size=9:f7448f70b0]Hoewel, als je een Intel-Mac hebt kan je altijd eens Wine proberen en binnenkort ook CrossOver Office…[/size:f7448f70b0]

Het zou tof zijn moest men in de toekomst software & games uitbrengen waarvan zowel de Windows als Mac versie op één CD/DVD staat.

zijn die er niet al? bv. het spel Myst V want op het doosje staat Mac/PC of zitten daar gewoon 2 cd's in? :roll:

Netwek's Lightwave 3D is bv cross DVD!

en zo'n beetje alle spellen van Blizzard

maar daar heeft JeroenR niets aan…

Kan ik de mac versie niet aanvragen met de registratiecode ?

[quote:7afa627dc2="JeroenR"]Kan ik de mac versie niet aanvragen met de registratiecode ?[/quote:7afa627dc2]

Ja dat kan, echter tegen betaling…

Het is inderdaad een andere dat je hebben moet. Ik heb beide. Maa rje kan natuurlijk ook de versie voor windows installeren in Virtual PC, maar dat gaat traag gaan imo :innocent:

[quote:228067ea74="larridon"]Het zou tof zijn moest men in de toekomst software & games uitbrengen waarvan zowel de Windows als Mac versie op één CD/DVD staat.[/quote:228067ea74] ik heb corel painter etientials op een cdtje die ik voor zowel mac als pc kan gebruiken emt dezelfe serial, zo ook met photoshop element (neem ik aan) die ik bij mn scanner kreeg. Het is mogenlijk, wel dan wel 2 appaerte veries, maar toch 1 schijf! jammer dat het niet bij alles zo is

jeroenR.......stuur mij eens een email.......ik weet wat je zoekt.