Ik ben bezig met het uninstallen/verwijderen van Adobe CS 2.. Alles gaat goed, maar er zijn een paar filetjes die maar niet verwijderd willen worden, het gaat om de onderstaande bestandjes.. Meestal als iets niet verwijderd wil worden, krijg je een melding dat het in gebruik is. In dit geval kreeg ik deze melding niet, en lijkt het alsof het netjes wordt verwijderd, als ik vervolgens de prullenmand open, zie ik tot mij verbazing, dat die dingen er nog steeds inzitten.. Ik heb mijn computer herstart, opnieuw leeg prullenmand, maar ze zitten er nog steeds.. :?
Weet iemand waar dit mee te maken heeft? en hoe verwijder ik deze dingen? als mijn systeem gezuiverd is van Adobe CS 2, wil ik een nieuwe (clean) Adobe CS 2 installatie doen…
Het heeft iets te maken met die 2 Ti?ng Viê?t.html bestandjes, als ik ze vanuit de map naar mijn bureaublad wil verplaatsen krijg ik een verbod teken bij mij muispijltje te zien, en als ik de naam ervan wil wijzigen krijg ik foutcode -43..
[quote:d3afc3f4aa="unSOUND"]shift ingedrukt houden, en terwijl de power knop indrukken... shift toets pas los laten op het moment dat je Safe Boot ziet staan.[/quote:d3afc3f4aa]
inderdaad… het werkt… heb gelijk die irritante bestandjes gedelete…
thanx unSOUND…