Wat kan je doen om ervoor te zorgen dat deze stomme herinnering (zie hieronder) niet meer terug komt. (zonder het te installeren).
Het is niet echt een vraag over apple, maar ik dacht misschien weet iemand het??
Waarom zou je het niet installeren? Het is gewoon een browser plugin. Sterker nog, hij staat al geïnstalleerd op je systeem (Flash block of niet) dus het is aan te raden om up-to-date te blijven aangezien er nog weleens onveilige situaties kunnen ontstaan.
Je probleem is vrij simpel opgelost door het gewoon te installeren.
Bedankt!! Tja, misschien moet ik het eens installeren om toch up-to-date te blijven ermee. Maar zover ik weet gebruik ik het bijna nooit en ik heb even geen zin en tijd om het te installeren. Maar bedankt voor de hulp! Achteraf was het heel makkelijk :)
Ik denk dat je het vaker gebruikt dan je denkt. En tijdens het installatieproces kun je je Mac nog gewoon gebruiken, en anders kun je natuurlijk altijd nog een stroopwafeltje eten. ;)
[quote=Stroopwafel_xD url=http://www.onemorething.nl/community/topic/adobe-flash-player-herrinering-weghalen#post-2458239 time=1346849156]Oeeps, de foto doet het niet. hoe doe je dat? ;o[/quote]
[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Iets meer geduld hebben. :wink:
Als je je image hebt gevonden en gekozen, moet je wachten totdat het onderste veld zich zelf heeft gevuld. Pas daarna klikken op Voeg toe.
Een bug is ook dat als je na een eerste image een tweede wilt toevoegen dat dan de img-tags niet toegevoegd worden. Dan moet je nogmaals even op Img klikken. Ik heb het voor je aangepast.[/mod]