Adobe Flash Player verwijderen

In een waarschuwing over een kwetsbaarheid in Adobe Flash Player lees ik:

[i:5c8d52847b]Hoe verhelp ik de kwetsbaarheid?
Gebruikt u Adobe Flash Player 8 of 9 dan kunt u de kwetsbaarheden verhelpen door de nieuwste versie (9.0.124.0) van Flash Player te installeren. U kunt deze versie downloaden via
http://www.adobe.com/go/getflashplayer/

[b:5c8d52847b]Let op: U dient ook de oude versie te verwijderen.[/b:5c8d52847b][/i:5c8d52847b]

Ik heb een kwestbare versie en heb de nieuwste versie gedownload.

Vraag: hoe verwijder ik de oude versie van Adobe Flash Player, ik kan 'm in Finder niet vinden :?

Spotlight?? Of vind je hem dus daar ook niet?

Gr. Tim

[quote:e19189b8ed="TimN"]Spotlight?? Of vind je hem dus daar ook niet?

Gr. Tim[/quote:e19189b8ed]

Nee, sorry… was ik vergeten te melden… daar ook niets aangetroffen… terwijl de adobe website vertelt dat ik een kwetsbare versie gebruik en ik meen mij te herinneren dat ik ook wel een keer adobe flash player heb geïnstalleerd.

Het is geen Windows ;)

Waarschijnlijk kan je hem er gewoon overheen installeren. Er word volgens mij nooit bij OSX een uninstaller voor programma’s meegeleverd.

ik ga 'm er ook overheen zetten, maar ik "wil" gewoon snappen waarom ik 'm niet kan vinden :D

kan je niet terug met TimeMachine :) kan je volgen wat er gebeurt....

Library -> Internet plugins????

[quote:ac812a6f95="jobz"]kan je niet terug met TimeMachine :) kan je volgen wat er gebeurt....[/quote:ac812a6f95]

Goed idee, ga daar - later, ben ff druk met werk - nog even naar kijken. En die suggestie van www.project-euh.com ga ik ook ff uitproberen. Ik laat het weten zodra ik de suggesties heb uitgeprobeerd.