Adobe Illustrator 10 crashes - Illustrator 10 loopt (zonder reden) vast

Vier weken terug is onze eerste studio medewerker overgeschakeld op een 100% OS X omgeving. Zijn ervaringen overtreffen mijn verwachtingen (ik had gedacht OS 9 weer te moeten activeren). Maar er is 1 minpunt...

Illustrator 10 knalt eruit, soms wel 3 keer per dag, meestal als het niet eens in gebruik is tijdens een photoshop 7 sessie.
Komt dit bekend voor, is er een oplossing? Help!

misschien update installeren?

als die bestaat?!

kwete het niet :slight_smile:

kijk eens op adobe.com

Already did it, done it, been there...

het crasht bij mij als ik wil printen.Bewaar het bestand als photoshop document en open het in photoshop 6 in os 9.Heb nog geen 7 veel saven  tussen door. powerbook pismo 10.1.5 384 mb

deze oplossing komt uit de adobe illustrateer forums en werkt prima voor mij

""""Stefania Kohler - 01:44pm Jun 9, 2002 Pacific (#6 of 6) Edited: 09-Jun-2002 at 01:45pm PST

Dear alls,

I solved exactly the same problem (illustrator crashes!!!) on my Mac in the same way Mr. WHakes is saying here above.

But… before I called the Adobe Technical Support!

They said me to do the following:
remove the Adobe Online Prefs (located as :Users:(username):Library:Preferences;adobeonlineprefs)

Please, notice the following: the solution works on MacOS 9.2.2 too, but the prefs files are differently allocated!

Try doing so!
Best wishes, Stefy """"

veel geluk ermee
marc

Klinkt goed rbroen, die oplossing van Marc en werkt het?

:angry:  AHHHHHHHH!!!!!  :angry:  Nog niets opgelost!!!!  :angry:  De adobeonline prefs weggooien was niet de oplossing. Behalve mijn studio medewerker heb ik er nu ook last van (100 keer zo erg natuurlijk). We zijn nu met 2 man volledig over, maar tot Illustrator loopt zonder te struikelen schakel ik niemand meer over!  :angry: