Adobe Imageready cs - gif animatie

Als je een gif animatie maakt in Imageready cs en heb de actions panel openstaan dan staat er bij mij 1 layer op.

Als ik een layer toevoeg die ernaast komt te staan en de foto
op layer 2 verplaats dan blijft de foto op layer 1 op zijn plaats dat is goed.
Maar wanneer ik nu de grote van de foto wil aanpassen dan wordt de foto
op layer 1 ook vergroot en dat is niet de bedoeling. Ik gebruik dan Command t
om het te vergroten. Wat moet ik doen om een fotootje te vergoten zonder
dat de foto op alle layers worden vergroot?

Beste Remon, ik neem aan dat je vraag gaat over Adobe ImageReady CS. Ik heb geen antwoord voor je maar wellicht kun je je topictitel aanpassen voor de duidelijkheid. Staat ook een beetje dom zo. Imagereader zou ook een soort kaartlezer of fotoverzamelprogrammaatje kunnen zijn :wink:

Je hebt helemaal gelijk ik heb hem verandert

Vreemd bij niet :? Bij mij gaat het gewoon met :apple: t

...Image[b:47503ca8cb]Ready[/b:47503ca8cb] ipv Image[i:47503ca8cb]Reader[/i:47503ca8cb] :sealed:

Ik kan hem ook vergroten maar als ik een foto bij plaatje 2 vergroot dan vergroot hij ze allemaal dus bij plaatje 1 en 2. Ik wil hem alleen bij 2 vergroot hebben.

:kleenex: Image[b:46eadb2268]R[/b:46eadb2268]ead[b:46eadb2268]y[/b:46eadb2268]... Kom op Remon, de laatste loodjes :wink:

OOO ik schaam me dood :sealed:

[ultieme mierenneukersmodus]Het programma heet ├ęcht Image[b:b6b39d3031]R[/b:b6b39d3031]eady :innocent: [/ultieme mierenneukersmodus]

[quote:09f356b0a7="Remon"]Ik kan hem ook vergroten maar als ik een foto bij plaatje 2 vergroot dan vergroot hij ze allemaal dus bij plaatje 1 en 2. Ik wil hem alleen bij 2 vergroot hebben.[/quote:09f356b0a7]

Zijn je layers niet per ongeluk gekoppeld?

Weet ik niet of de gekoppeld zijn. Ik kan ze wel verplaatsen.