Adobe Reader 7.0, een aanrader!

Voor diegenen die liever Acrobat gebruiken ipv Preview. Wat een snelheidsverschil zeg, vergeleken met de 6xx versie!

Hmmm, dat zou dan het enige verschl zijn? Ik bedoel.... de andere opties zit ik nu nog niet echt op te wachten. Toegeven: 6 is erg traag.... :(

Paul

Het opstarten van Reader 7 duurt minstens net zo lang.

Een een of andere ingebouwde Fead-optimizer moet eerst 20 sec wat optimizen voordat het programma opstart.

Het lijkt wel of al die Adobe programma’s dat hebben,eer je een plaatje kan bekijken in photoshop ben je ook een halve minuut verder.

Geef mij maar Voorvertoning,zoekt nog steeds sneller als Reader 7

[quote:8343f9b430="Mac Cloud"]Een een of andere ingebouwde Fead-optimizer moet eerst 20 sec wat optimizen voordat het programma opstart. Het lijkt wel of al die Adobe programma's dat hebben,eer je een plaatje kan bekijken in photoshop ben je ook een halve minuut verder.[/quote:8343f9b430]

Even verder kijken dan je neus lang is: die Fead Optimizer doet een installatie. Daarna duurt opstarten een paar tellen. De Adobe Reader rendert pdf-bestanden trouwens veel beter dan Preview.

Enne… wie gebruikt er nu Photoshop om een plaatje te bekijken??? :kleenex:

Het is natuurlijk niet terecht om Acrobat met Voovertoning te vergelijken, toch? Ik gebruik Acrobat voor heel wat meer doeleinden dan een pdfje bekijken. Sorry, maar dit is echt appels met peren vergelijken :wink:

Paul

Start inderdaad supersnel op! Minimaal 2 x zo snel als 6. Prettig!

Vooral high res pdf'jes voor drukwerk die je met Acrobat 6.xx standaard of pro opende, dat duurde een eeuwigheid. Hiervoor is de nieuwe Reader echt een uitkomst. Het belooft iig veel goeds voor de komende 7.0 full versies. :)

waar kan ik adobe READER downloaden ? ik vind alleen reader 6,0 op de website van adobe. :?

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/107

Nog een aardig feitje: de Adobe Reader installeert gelijk ook een pdf-plugin voor je browser. Deze werkt zo te zien beter dan de freeware pdf-plugin die al een tijdje bestaat.

Rare jongens die Adoben :o

Die Fead optimizer blijkt de installer te zijn ,dus iedere keer als ik Reader 7 opstartte heb ik het geinstalleerd ,8x maar liefst zonder enige waarschuwing,wat een rommel.

Reader 6 blijft gewoon staan,gelijk maar verwijderd,want 7 start veeeeel sneller op.

Plaatjes kijken met Photoshop,inderdaad,het duurde een half jaar voor ik in de gaten had dat je ook kon instellen plaatjes te kijken met voorvertoning. :sealed: