adobe zomeractie flauwekul

Adobe heeft een zomeractie die duurt t/m 31 augustus. Wil ik gisteren de 30ste privé de Creative suite bestellen, staat de winaar van het reisje naar Euro Disney al vermeld. Nou ja, boeiend dacht ik, Euro Disney is toch niet mijn cup of tea (de trainig dvd daar doe ik het voor). Dus ik dacht laat maar het zal wel, krijg ik mijn bevestiging via de mail waarin staat dat: U maakt kans op een geheel verzorgd weekend naar Euro Disney Parijs. De winnaar wordt bekendgemaakt via de website van Adobe. Nou, voelde mij toch een beetje bij de neus genomen door Adobe, alsof mensen die laat reageren niet mee mogen doen. [size=7:498eca6e06]misschien staat het wel ergens in de kleine lettertjes[/size:498eca6e06] :(

De winaar overigens gefeliciteerd. :smiley:

ik had adobe er op aangesproken middels een mail of i.d dit is natuurlijk geen manier van doen :x

Euro Disney heet al sinds 1995 'Disneyland Paris', maar dat even terzijde.

Misschien dat daarom de winnaar al bekend was? :wink:

[quote:87ff7aa22f="KarelWillem"]Euro Disney heet al sinds 1995 'Disneyland Paris', maar dat even terzijde.

Misschien dat daarom de winnaar al bekend was? :wink:[/quote:87ff7aa22f]

Aha, dat zou natuurlijk een verklaring kunnen zijn. :lol: :wink:

[quote:87ff7aa22f=“ram0n”]ik had adobe er op aangesproken middels een mail of i.d
dit is natuurlijk geen manier van doen
:x[/quote:87ff7aa22f]

Ik ga ze even een mailtje sturen, ben benieuwd.

Volgens mij ondertussen zelfs Disneyland RESORT Parijs

Dat klopt ja. Eindelijk iemand die goed op de hoogte is. (Ben zelf aandeelhouder van DLRP, vandaar.)

tja, dat krijg je als je om de twee jaar daar komt .... Ik heb geen zomeractie nodig om daar te komen. Ik heb je nog nooit bij de andeelhoudervergadering gezien KarelWille :?