adresboek in .Mac

Weet iemand waarom je in .mac (mail of iCards) geen input vanuit het adresboek kan invoeren als geadresseerde???

Staat wel als optie maar werkt niet (niet in Panthere, maar ook niet in Jaquar)

werkt bij mij wel gewoon email tikken en het adres uit je adres boek halen gewoon op de apple site dat bedoel je toch ?

ja, dat bedoel ik, maar heeft hier nog nooit gewerkt. Ik kopieer de adressen met appletje V in....

je kopieert de adressen met appeltje v van uit de dot mac site adresbook naar mail op de dot mac site ?

ik wilde namelijk vragen of er adressen in je adres book stonden op de dot mac site
maar dat is dan een domme vraag

mischien is er iets mis gegaan met het syncen daar heb ik ook wel eens rare dingen mee mee gemaakt met mijn ical

In mijn adresboek , gewoon via panther en Mail, staan verschillende adressen. Echter in het adresboek van .Mac staat niets.!!!!!

Ik ga er toch vanuit dat dit hetzelfde adresboek is, het ziet er hetzelfde uit en het is toch zot dat ik de adressen vanuit het prog adresboek opnieuw zou moeten invoeren!!!

Synchroniseren??? hoe moet dat in dit geval??

[url=http://www.apple.com/isync//]apple isync[/url] met dit programma kun je je dot mac acount voledig syncen met de apple thuis adres boek calender bookmarks zo dat je als je in een ander deel van de wereld zit dit allemaal tot je beschiking heb

Verdo...... , het werkt, bedankt voor de hulp!!!!

Alles aan een Mac kan simpel zijn, maar… je moet het wel effe voorgezegd krijgen…

geen dank