Adresboek niet voor Belgen ?

Als ik in mij adresboek op iemand zijn adres klik gaat safari wel mooi naar mapquest maar zoekt ie altijd naar het adres in Nederland hoewel er duidelijk België staat . Iemand een oplossing ?

Adresboek/Voorkeuren/Algemeen/Adresnotatie: België Bij jou zal die op Nederland staan.

Is alleen handig als je alleen adressen in België heb, voor mensen (zoals ik) met internationale contacten (zowel België en Nederland) is het geen oplossing

Dank je wel ! Dat was wat ik zocht, maar inderdaad dit is weer een mooi voorbeeld van iets wat in de US zeer mooi werkt maar in Europa problemen geeft. Zonde

Ben er zelf pas vandaag achter gekomen. bij personen uit andere landen.

bij het adres zlef kun je door een control-klik de adresnotatie voor de inviduele personen aanpassen.

adresboek werkt perfect voor belgen hoor, je moet gewoon de adresnotatie aanpassen aan belgie. Vanaf dan werkt het perfect.

Je moet natuurlijk ook wel het land vermelden bij elk adres in je adresboek. Vanaf dan zouden alle adressen correct moeten werken, ook deze buiten belgie

[quote:c6d8591019="Missundaztood"]Ben er zelf pas vandaag achter gekomen. bij personen uit andere landen.

bij het adres zelf kun je door een control-klik de adresnotatie voor de inviduele personen aanpassen.[/quote:c6d8591019]
klopt niet helemaal, gewoon op het soort adres klikken.

De oplossing die MacAttack opgeeft, werkt niet. Hij gaan dan Belgiesche adressen opzoeken in Nederland, je kunt dus de Adresnotatie veranderen per persoon en dan werkt het goed.