Adresboek start vanzelf op

Ik heb een beetje een irritant probleem en kan op google het antwoord niet vinden. Als ik mijn macbook opstart wordt adresboek ook opgestart maar meteen weer afgesloten. Weet iemand hoe ik dit voorkom? Ik wil dus dat adresboek helemaal niet wordt opgestart..

misschien je permissies even herstellen.....raar probleem...

[quote:b8180ef59d="bgielink"]misschien je permissies even herstellen.....raar probleem...[/quote:b8180ef59d] Rare oplossing ook. :)

Is het Adressenboek misschien geselecteerd als inlogitem? (Ctrl-klik op het Adressenboek-icoon in het Dock om dat te (un)checkek.) Een andere mogelijkheid is dat je een widget hebt geïnstalleerd die ‘iets’ met het AB doet.

toevallig de callwave widget of een ander programma/widget geinstaleerd die gebruik maakt van het adresboek?

Of Salling Clicker? Die start ook het adresboek op zodra je telefoon is gedetecteerd. En dat kan tijdens het opstarten natuurlijk voorkomen.

[quote:31194a28c4="madcat"]toevallig de callwave widget of een ander programma/widget geinstaleerd die gebruik maakt van het adresboek?[/quote:31194a28c4]

Ja ik heb de callwave widget geinstalleerd, het komt dus daardoor. Ik dacht dat me mac gek was geworden :stuck_out_tongue:

[quote:d59d0814d5="Vikash"]Ja ik heb de callwave widget geinstalleerd, het komt dus daardoor. Ik dacht dat me mac gek was geworden :P[/quote:d59d0814d5] Maar gelukkig was het de gebruiker. :wink: