Adresboek - Wie gebruikt alle functies

Het adresboek heeft veel meer functies dan alleen email adressen opslaan.  Nou leek het mij leuk om te kijken wie al die andere functies gebruiken.

Niet alle gegevens staan er al in. Sterker nog, er ontbreekt nog veel. Maar dit is wel het plan. Maar ja, de tijd he...

Misschien zou ik niet zo veel in dit forum moeten rondhangen  :p

Ik gebruik hem vooral voor emailadressen maar er staan ook postadressen in! Als ik binnenkort mijn D-link krijg komen al mijn contacten uit mijn telefoon erin te staan en ga ik hem ook gebruiken als een meldingsprogramma voorals mijn telefoon gaat.

Ik werkt hem steeds meer bij. De laatste paar dagen ben ik ook V-cards naar mijn desktop aan het sleuren en pleuren. Dan als attachment mailen naar de persoon van wie hij is. Veel peecees. 'Leuk' zeggen ze dan. Ik antwoord: "Ja, goed he, Mac"  ;)

Ik als ijverige tiepgeit (LOL) heb *AL* m'n adressen erin staan. Erg makkelijk. Mensen krijgen gewoon geen e-mail van me als ik niet AL hun gegevens weet. Van straatnaam tot het kalkgehalte in hun botten. Nah nee hoor hehe, maar erm, antwoord op de vraag dus. Ik gebruik Address Book volgens mij zowat 100%.

Tiny, hoe is het kerel?  :D

[quote:post_uid0="Amsterdam"]... Tiny, hoe is het kerel? :D[/quote:post_uid0] Hee Amsterdam  :)

Het is goed met me maar ik heb het ook druk. Wel leuk allemaal. De photoshopcursus, sites maken, ingeburgerd raken in Amsterdam, etc etc.

Vandaar dat ik nu weer ff niet urenlang per dag in dit forum zit  ;)

Jij gaat wel lekker hier, he? Ik zie je in alle threads. Leuk!

Trouwens zwaar off-topic dit. Mail me gerust nog eens als je nog eens wilt babbelen. Altijd leuk.

Tiny