Adresboek

Kan iemand mij vertellen hoe je adressen van Entourage en of Outlook je mailadressen kan importen naar Adresboek zodat ik Mail volledig kan gaan gebruiken. Als ik exporteer contacten in Entourage doet kan in ze niet importeren.

Jep! bij Mail kan je onder Archief je postbussen importeren. Daar staat ook Entourage bij. Klik dit aan en importeer je postbussen incl adressen.

[quote:538322143a="Urbin"]Jep! bij Mail kan je onder Archief je postbussen importeren. Daar staat ook Entourage bij. Klik dit aan en importeer je postbussen incl adressen.[/quote:538322143a]

Harstikke bedankt voor je tip, helaas wist ik deze al, maar is niet helemaal wat ik bedoel. Ik wil bestaande email adressen importeren en niet de bestaande mail, want die kan ik ook evt. doorsturen naar mezelf en opnieuw openen, maar dat is het probleem niet. Ik wil die 10.331 mailadressen in het Adresboek importeren, want daar haalt Mail zijn adressen vandaan.
En dat gaat niet via exporteer en importeer

Dimelot

kijk eens in je scripts (folder) daar zitten een aantal import scripts tussen voor diverse mailprogramma's

root >library > scripts

succes

exporteren als vCard? je kunt namelijk vCards importeren in Adresboek

eerst zoek je op het forum alhier want daar staat het ook

dan maak je op de desktop een nieuw mapje aan
dan ga je naar je adressen van je entourage
selecteer ze allemaal en sleep ze naar dat nieuwe mapje
en dan open je adresboek
en dan importeer je ze via de importeer functie van adresboek

en klaar ben je als het goed is

Wat ook gewoon werkt is in Entourage je adresboek exporteren als Vcards. Sla deze even op in een map. Open adressbook. Sleep de vcards uit de zojuist aangemaakt map in adressbook. Klaar. Works like a charm.

Daan