ADRESBOOK en Voorvoegsel

Ik wil mijn Adresbook weer eens nieuw leven inblazen. Komt eigenlijk door BuddyPop (zie artikel van vandaag)

Nu zit ik met hetvolgende: Sommige namen hebben een voorvoegsel andere niet. Als in in voorkeuren voorvoegsel aanzet en ik voer een naam in zonder voorvoegsel (bijv Pietje Puk) dan zit ik met zo’n grijs veld waarin staat voorvoegsel. Vind ik niks. (moet ik daar dan een spatie intikken??)

Als ik voorvoegsel uitzet in voorkeuren dan mis ik dat weer als ik mensen wil invoeren die wel een voorzoegsel hebben. Kortom Probleem duidelijk?? Weet iemand hier een oplossing voor??

BVD

Ik kan me vergissen, maar zover ik kan zien is er enkel sprake van 'lege gijze vakjes' indien je niets invult en de adreskaart bekijkt in de Edit stand (werk in het Engels, zal wel 'aanpassen' zijn in NL versie). Op het moment dat je de Edit knop weer indrukt, is enkel de informatie zichtbaar die je hebt ingevuld en niet de 'lege vakjes' voor voorvoegsels etc. Snap je!?

Je vergist je niet, nma ....

Een beetje stom …

Bedankt voor je reactie …

Snap het toch niet goed, heb dezelfde gedachte, commentaar als de andere poster.

Van de moment dat je op ‘Wijzig’ geklikt hebt, verdwijnen alle niet ingevulde vakjes. Ook als je bvb webpagina blanco laat, dan staat er nergens op de kaart nog het label webpagina te bespeuren… Misschien een nieuwe update of zo eens installeren?

(Als de knop in het Aqua-blauw of Graphite-grijs verschijnt, dan zit je in de bewerkingsmodus. Staat deze als een gewone knop, licht grijzig aangeduid, dan snap ik niet wat er gaande is…)