Adresbook start wel op maar toont niet

Merkte dit eigenlijk zojuist pas op: als ik adresbook opstart verschijnt onder het dock-ikoon keurig een zwart driehoekje. Appeltje-tab bevestigt dat adresbook draait, alleen........ hij is niet te zien. In Mail doen Adrespaneel en Geadresseerdenoverzicht het wel (ik weet niet of dit relevant is) en zo te zien zijn alle adressen wel bewaard. Iemand een idee waar dit aan kan liggen en vooral: hoe krijg ik adresbook weer te zien? Aanleiding om adresbook te openen was om te kijken of ik een groepsmailadres aan kon maken. Ik draai nog op 10.3.9 :? Alvast mijn dank!

Bert

Probeer eens nadat je ~/Bibliotheek/Caches/[b:195e9edd13]com.apple.AddressBook[/b:195e9edd13] hebt verwijderd.

helaas, nog steeds niks te zien.

Heb bsmith/Bibliotheek/Caches/com.apple.AddressBook in de prullemand gezet, systeem geherstard en toen Adresboek opgestart, maar het probleem blijft: het programma activeert en draait, maar is in geen velden of wegen te zien.

Toch bedankt, michelvdb.

Groet!

Bert

Verwijder de Adresboekvoorkeuren:[list:45c4715b53]~/Bibliotheek/Preferences/[b:45c4715b53]com.apple.AddressBook.plist[/b:45c4715b53][/list:u:45c4715b53]

HIJ DOET HET WEER!!! :D Michelvdb, bedankt voor je hulp en deze gouden tip!

Groet,

Bert