Adresbook voor meerdere gebruikers

Ik deel mijn i mac 15” thuis met drie andere gebruikers. Nou wil ik ’Adresboek’ openen bij een andere gebruiker, en het balletje blijft maar draaien en maar draaien en er gebeurd niets!

Vraagje: Adresboek is toch wel te gebruiken via andere gebruikers hoopik?
of zit er iets niet goed in mijn instellingen. Ik heb wel iedereen toegang gegeven!
Heeft iemand dit probleem ook al eens meegemaakt en de oplossing gevonden?

Volgens mij heeft iedere gebruiker die een eigen login heeft ook een eigen adresboek bestand. Je zou dan het adresboek bestand drie keer op je harde schijf moeten zetten. Lijkt me heel lastig met onderhoud. Wellicht is het met een truc met aliassen mogelijk dat ieder hetzelfde adresboekbestand ziet?

Dan moet je een adresboek in Filemaker aanmaken.

[quote:1899d3c41e]Vraagje: Adresboek is toch wel te gebruiken via andere gebruikers hoopik? of zit er iets niet goed in mijn instellingen. Ik heb wel iedereen toegang gegeven! Heeft iemand dit probleem ook al eens meegemaakt en de oplossing gevonden?[/quote:1899d3c41e]

Nee adresboek is niet te gebruiken via andere gebruikers. Helaas maar het is niet anders, je moet gaan syncen. Kijk eens naar : http://www.macupdate.com/info.php/id/13147

suc6