Adressboek en sms

Bestaat er een applicatie die samen met adressboek werkt om sms berichten te verzenden?

Adresboek IS een applicatie die sms kan verzenden. Bluetooth verbinding opzetten via het knopje in de balk boven, telefoonnummer control-klikken en kiezen "Stuur SMS bericht"

Opgelet, je moet op twee plaatsen BLUETOOTH aanzetten als je dit wil doen. Bluetooth aanzetten in de systeemvoorkeuren (of via het icoontje dat je kan laten verschijnen bovenaan je finder).

En het icoontje bovenaan IN je adresboek aanzetten! En uiteraard ook Bluetooth aanzetten op je GSM. Hou er rekening mee dat indien je dit allemaal laat aanstaan en je GSM niet op het net is aangesloten je GSM snel met een lege batterij zal staan.

Werkt wel prima, je kan inkomende SMS berichten bewaren in het commentaar venster van de geadresseerde indien deze al in je adresboek zou voorkomen. Helaas ontbreekt er nog een functie waarmee je kan zien dat je SMS ook wel degelijk verstuurd is, een overzicht wat, wanneer verstuurd is zou handig zijn. Waarom dit nog niet bestaat in het adresboek is mij onduidelijk. :?

met de sommige modellen van Nokia kan de adresboek niet de sms weergeven op het scherm.

het is niet mogelijk om een lange sms te sturen d.m.v. twee sms-jes aan elkaar, of is daar wel een oplossing voor?

Als ik een sms krijg die uit twee sms-jes bestaat dan zie ik ook een paar rare tekens. Is dit in Tiger wel mogelijk? Is adresboek daar veel verbeterd?

chris