adressen op iPod in groepen mogelijk??

Aloha,

Onlangs eindelijk een iPod gekocht. Een Ipod foto 20gb. Erg tevreden, op de waanzinnige gevoeligheid voor krasjes na.

Maar ik heb onlangs van alles getest; zoals foto’s importeren en ook mijn contactgegevens. Gaat allemaal goed behalve dat mijn contacten niet meer in de aangemaakte groepen staan. Het is nu wel erg zoeken geblazen in de complete lijst op de iPod.
Weet iemand of dit de bedoeling is? In de iSync opties wordt er wel gevraagd of je de groepen
of alles wil synchroniseren. Maar de groepen worden dus niet overgenomen door de iPod.

Zou graag een oplossing hier voor hebben.

Groeten,

Ray

Lukt het met iSync? http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61445

uuh ja,

Volgens mij moet je in ieder geval apparaten zoals telefoons en ipods kunnen syncen met iSync
zonder .Mac account. Heb ik inmiddels niet meer.

iSync liep aan het eind wel te mopperen dat het .Mac acount niet aanwezig was. Maar uiteindelijk heeft hij hetwel gesynced. Ook mijn iCal gegevens zaten erbij. Daar zijn wel de groepen meegenomen.
Vandaar dat ik het vreemd vind dat bij mijn contacten niet de groepen zijn meegenomen
in de sync.

Maar misschien doe ik het helemaal verkeerd…

Ray

Oke, ik zit net de link te lezen en blijkbaar kan het dus ook anders. Gewoon via Drag&Drop.

Heb net geprobeerd opnieuw te syncen en nu werkt het niet meer.
Misschien toch .Mac abo nodig voor alles wat isync doet.

De drag&drop optie is volgens mij ook niet alles want dan moet je
in het vervolg precies weten wat je aan je contacten lijst hebt toegevoegd.
Maar blijkbaar de enige oplossing voorlopig.

ik vul mijn eigen draadje helemaal geloof ik :-)

maar…

Ik heb net de iSync (Vcard) verwijderd en zelf een export gemaakt van een groep uit mijn
contactenlijst. De groep staat goed in de filesstructuur van de iPod maar ik
zie weer alleen maar de contacten.

Inmiddels ook nog folders van de groepen op ipod aangemaakt. Maar de iPod kijkt er
dwars doorheen zo lijkt het.

ik hoop dat iemand nog iets handigs weet.

Ray